Godaften !
Som sagt bor jeg jo sammen med min kæreste og har gjort det siden Aug. Vi fik hans hund hjem som har været ved hans forældre indtil nu . Han er 4 år , og den sødeste , kærligste hund , som aldrig har gjort noget overhovedet .. Han er muskelhund , men godt opdraget ! Han har aldrig bidt , eller snappet ud efter nogle .. Børnene ligger og putter ved ham om aftenen og han syntes det er såå hyggeligt !
MEN , når der kommer gæster , gør han lige kort , fordi han jo har den beskytter adfærd han har , og hans gøen er jo rigtig dyb da han er en stor hund .. Min far har altid haft den mening om hunde , at de bliver som man opdrager dem , og har aldrig haft noget imod muskelhunde overhovedet .. Nu har min far kommet været på besøg hver dag næsten i en uge , og hunden gør jo når han kommer ind , som han jo også gør ved alle andre , og han stopper faktisk først når man siger hej til ham .. Nu har min far sagt i dag , at han ikke ville komme på besøg mere , før hunden var væk ?! 
Hvordan kan man sige sådan ?? Det ligner slet ikke min far og sige sådan overhovedet .. Han sagde at nu havde han givet ham en uge , og han ville ikke finde sig i at få sådan en velkomst når han kom ind af døren .. Jeg sagde så til ham , at sådan gør han ved alle , og at det ikke gør det bedre at hunden kan mærke min far er utryg ved ham .. Men han var totalt strid og gik ud af døren med det samme . Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal gøre .. Min kæreste , jeg og børnene elsker den hund , og vil aldrig nogensinde få ham aflivet bare fordi min far er bange for han bider !?
Skal jeg bare se tiden an eller hvad ??
Er faktisk rigtig skuffet over min fars måde og opføre sig på ! Hunden er bare en hund , en rigtig god hund faktisk .. Hvordan kan han være sådan .. Han siger at det slår klik for ham en dag og så bider han .. Syns godt nok han er streng . 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld