Er jeg for involveret i min bonussøn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2015

35

Takker mange gange for alle jeres input er glad for hver eneste af dem

Jeg vil fortsat nyde livet som bonusmor til en fantastisk dreng og fortsat lade ham vide at jeg er på hans side og gøre alt for at støtte ham i fremtiden koste hvad det koste vil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

Kløver

Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:

Om hans biologiske mor intet har imod, at du er meget involveret i hans liv, så er der ingen problemer :-) 

et barn kan altid bruge ekstra kærlighed 

Varmer hjertet at læse sådan noget :-) 

Er helt enig, selvfølgelig ønsker jeg ikke at miste min mand men skulle jeg en dag stå der hvor mine unger fik en bonus mor ville jeg klart ønske sådan et scenarie for mine børn

Anmeld

23. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

35 skriver:

Hej.

For et år siden fik jeg en kæreste der har en søn på 5 fra tidligere.

Allerede inden jeg mødte min kæreste tænkte jeg meget over hvordan jeg ville have det hvis jeg fik en kæreste med børn og hvordan jeg ville håndtere det når vi kom dertil. Jeg var klar til at det ik ville blive en dans på roser og at jeg nok skulle kæmpe for at blive accepteret. 

Dagen kom hvor jeg skulle møde min bonussøn. Lettere nervøs kom jeg ind af hoveddøren hos min kæreste før end at den sødeste lille dreng stod foran mig og sagde hej. Der var kemi fra første sekund og det er der stadigvæk. 

Nu er det blevet sådan at jeg deltager i alt der omhandler ham alt fra opdragelse til møder hos børnehaven osv. Jeg må indrømme blankt at jeg elsker min bonussøn betingelsesløst og ville gå gennem ild og vand for den dreng og jeg glæder mig til at vi skal have ham hver anden weekend. Behandler hham som var han min egen. Vi har nogle ting vi elsker at gøre sammen os to alene uden faderen deltager. Mit spørgsmål går på hvor går grænsen for hvad jeg som bonusmor skal deltage i uden at gå for langt? Syntes det er virkelig svært at finde ud af så ville sætte stor pris på jeres inputs. 

På forhånd tak

35

Flere som dig!! Hvor er det dejligt at du og din bonus-søn har så meget glæde af hinanden. 

At du samtidig er fint-følende nok til at overveje, hvordan og hvor langt grænserne skal være, et for mig et udtryk for at det hele nok skal gå. Du er ikke ude på at tage nogens plads, eller trumle igennem som ny-super-mor.

Ekstra kærlighed kan drengen aldrig tage skade af - og godt at I har fået bio-mor med på vognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.