Julegave fra x'kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2014

Bell'star

DET Poulsen skriver:

Iøvrigt gider jeg heller ikke have børnekreationer til at hænge eller stå fremme.. Så min egen knægts ting lavet her og der står også og pynter på HANS værelse.. Gider simpelthen ikke se på grimme ting og ja langt det meste er GRIMT..  Inkl kalenderen.. 

Seriøst!? - har du intet hjerte? børn gør det bedste de kan, for at lave flotte ting, og tiltænker endda hvem de vil give den enkelte ting til.

Din søn tænker på dig, og giver dig noget han har lavet fordi han er stolt, og gerne vi glæde dig - og hvad er takken!? - det er for grimt til mig, hæng det på dit eget værelse!??

hold nu k*** en hjerteløs møgk****** at være! Jeg har aldrig hørt noget lignende - det er dit EGET barn!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

tarkoflen

Jeg ville som barn blive ualmindelig ked af at den gave jeg havde lavet og givet ikke måtte være i hjemmet fordi det ikke passede i mors/papmors visuelle udtryk, den har jeg godt nok ikke hørt før 

Men når nu du er så stålfadt på at det er helt umuligt at have den i hjemmet var det så en mulighed at far havde den på sit job? Det kan jeg personligt bedre klare end at den skal hænge på datterens værelse, for det synes jeg ærlig talt er lidt langt ude...

Anmeld

27. december 2014

TNBC

MyLove E skriver:

Jule Drama 

Jeg er bestemt ikke enig med TS.

Selvfølgelig skal den kalender op og hænge og ja det skal du finde dig i. 

Synes måske også det er forkert at du ikke har din søns ting  fremme. MEN det bestemmer du jo selv.

Og som du skriver sådan har det altid Været,  så han ikke til andet.

Det er ikke pænt at kalde dig en lorte mor. 

Jeg tænker lidt, nu har vi i år fået salt og peber sæt som vores søn har malet. Ville du også sætte det på hans værelse?  Min søn ville synes det var mærkeligt, for man bruger jo ikke salt og peber der!

Ja, det tænker jeg også. Jeg kan heller ikke se hvorfor et barn(Vi kender jo så ikke alderen på pigen), skal have en kalender med sin selv på værelset.

Hvad med hvis de tegner på lysestager, grydehandsker.. Det kan man jo ikke lægge ind på et børneværelse..

Og ja hun bestemmer selv hvad hun gør med knægten, men hun skal ikke blande sig i hvad hendes kæreste gør med sine gaver, ligesom han ikke blander sig i hvad hun gør.

Jeg synes også lorte mor er lige groft nok, ja jeg synes det er synd for ungerne, men det er jo ikke fordi hun svigter eller tæver dem..

Anmeld

27. december 2014

Moar2011

jeg tænker , du vidste han havde et barn og derved vil sådan nogen ting komme .. 

Synes du ret smålig når det r billeder af deres fælles barn, for mig r det helt ud i hampen at blive sur over den kalender !! 

Vil jeg aldrig blive muggen over om så jeg sku se på den alle de timer jeg var vågen .. 

Anmeld

27. december 2014

MarianneRubi

DET Poulsen skriver:

Iøvrigt gider jeg heller ikke have børnekreationer til at hænge eller stå fremme.. Så min egen knægts ting lavet her og der står også og pynter på HANS værelse.. Gider simpelthen ikke se på grimme ting og ja langt det meste er GRIMT..  Inkl kalenderen.. 

det chokere godt nok mig at du har den indstilling til bonus datter og din egen søn 

at det de laver ikke må være fremme fordi der er grimt? Børn laver ikke grimme ting! Sådan er det bare og husk da de er børn! Det er da ikk kähler altså???? Hva forventer du

ej sorry men jeg synes ikke du kan være bekendt at være sådan 

Anmeld

27. december 2014

kriis

Og jeg er så hende der NYDER at se mine ungers sjove, skøre, skæve, søde kreationer rundt omkring i mit hjem. De er ikke over det hele men i vindueskarme og små hylder og jeg stopper ofte op og tænker på deres udvikling og engagement i det de har lavet:-)

Mine børn må sætte spor i hele mit hus:-)

Også hvis det var en kalender med billeder af dem og ting der har betydning i deres liv:-)

Anmeld

27. december 2014

MyLove E

Bell'star skriver:

Seriøst!? - har du intet hjerte? børn gør det bedste de kan, for at lave flotte ting, og tiltænker endda hvem de vil give den enkelte ting til.

Din søn tænker på dig, og giver dig noget han har lavet fordi han er stolt, og gerne vi glæde dig - og hvad er takken!? - det er for grimt til mig, hæng det på dit eget værelse!??

hold nu k*** en hjerteløs møgk****** at være! Jeg har aldrig hørt noget lignende - det er dit EGET barn!!! 

Slap nu lige af!

hun siger jo ikke at det ikke må Være i hjemmet, og tror da drengen synes det er hyggeligt at have ting på sit eget værelse  Så længe hun ikke sige til ham at det er grimt og ikke passer til deres hjem. Så må hun jo Gøre hvad hun vil.

Men det er mandens gave og i min verden er det ham som bestemmer over den!

Anmeld

27. december 2014

MarianneRubi

tarkoflen skriver:

Jeg ville som barn blive ualmindelig ked af at den gave jeg havde lavet og givet ikke måtte være i hjemmet fordi det ikke passede i mors/papmors visuelle udtryk, den har jeg godt nok ikke hørt før 

Men når nu du er så stålfadt på at det er helt umuligt at have den i hjemmet var det så en mulighed at far havde den på sit job? Det kan jeg personligt bedre klare end at den skal hænge på datterens værelse, for det synes jeg ærlig talt er lidt langt ude...

Utroligt hun må ha en værelse 

for hun passer åbenbart ikke ind i ts tilværelse ? 

Anmeld

27. december 2014

MyLove E

MarianneRubi skriver:

Utroligt hun må ha en værelse 

for hun passer åbenbart ikke ind i ts tilværelse ? 

Det er der hvis ikke skrevet noget om nogen steder.....

Anmeld

27. december 2014

Mama85

DET Poulsen skriver:

Første spørgsmål drejer sig om om man virkelig skal finde sig i og accepterer at have kreationer i form af en kalender stående fremme af kærestens datter, som x'en har lavet og datteren giver i julegave til far og resten af familien.. Jeg er helt med på at jeg intet han sige om at den er lavet, elker at familien har den stående fremme, men skal jeg virkelig se på den hele næste år.. Jeg mener selvfølgelig ikk den skal smides ud eller noget, men jeg ville da være mere komfortabel med at datteren fik den hængt op på hendes værelse, eller noget.. 

Oven i købet er jeg selv en habil hobbyfotograf som gerne dekorere vores hjem med mine egne billeder, og det er jo ikke fordi jeg ikke gider se på datteren, men helt ærlig gider jeg ikke have x'en til at have noget stående og fra deres liv.. 

Ja, det skal man finde sig i, især når man SELV har valgt at leve et liv, med én der har fået b*rn med andre, din kærestes datter havde desværre ikke mulighed for at vælge dig fra, punktum.

jeg har vitterligt ondt af dig, for der skal tilsyneladende kun en lille, personlig gave til far fra hans datter, lavet med hjælp af biomor, for at du har malet en vis herre på væggen, dét siger ikke så lidt! 

Håber at din kæreste og søn passer ind i indretningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.