Julegave fra x'kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2014

Mor, Skilt,Bonusmor

Helt ærligt, men jeg ville sku os hænge den kalender, hvis det var MIN søn Som han havde lavet med hans far, inde på hans værelse.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Mumto3

Vi har en i familien som altid laver foto-julekalder og vi får den HVERT år, men da det kun er den ene del af familien der er med på kalenderen, så kommer den altså ikke op at hænge. Det er de voksne her i huset der skal bestemme hvad der skal hænge på vores vægge, det er ikke andre der skal bestemme det, ved at give os det i gave.

Vores egne børn har også lavet ting til os, der skulle op og hænge, som har været så rædselsfulde, at de aldrig blev hængt op. Vores hjem er ikke perfekt på nogen måde, men der er grænser for hvad jeg vil se på, og der er grænser for hvor meget jeg vil udstille mine børn. De laver alle flotte ting, som jeg er glad for at have fremme, også i mange år, men der er grænser.

Anmeld

27. december 2014

TNBC

DET Poulsen skriver:

Helt ærligt, men jeg ville sku os hænge den kalender, hvis det var MIN søn Som han havde lavet med hans far, inde på hans værelse.. 

forstået at en kalender din søn havde lavet, til sin far, ville du hænge ind på sønnens værelse`?

Hvorfor så lave den kalender? En kalender er til for at blive brugt, skrive ting på..
Jeg synes du lyder som om du har et problem med biomor, og ikke kan se udover din egen næsetip for din bonusdatter og kæreste. Det er vel ham der bestemmer hvor den skal hænge. Det er hans gave.
Eller bestemmer du hvor han skal have sine ting?

Synes sku det er synd at du vil gemme pigens gave væk? Jeg vil sku blive ked af det, hvis mine gaver blev gemt væk.

Anmeld

27. december 2014

Mor, Skilt,Bonusmor

Iøvrigt gider jeg heller ikke have børnekreationer til at hænge eller stå fremme.. Så min egen knægts ting lavet her og der står også og pynter på HANS værelse.. Gider simpelthen ikke se på grimme ting og ja langt det meste er GRIMT..  Inkl kalenderen.. 

Anmeld

27. december 2014

SandraXOXO

DET Poulsen skriver:

Din søn dit valg. Ikke din datter, ikke dit valg. Håber din kæreste hænger den i stuen og viser sit barn han er glad for gaven hun har lavet til ham. Mine børn ville blive så skuffede hvis jeg eller deres far smed deres gaver ind på deres værelser frem for at bruge dem i stue og køkken. 

Anmeld

27. december 2014

Nystart

DET Poulsen skriver:

Wauw.... De børn må virkelig være en kæp i hjulet på dig lyder det til....

Du er for mig dybt usmagelig at høre på..... Stakkels unger 

Anmeld

27. december 2014

Milas14

Ja det er sådan noget man må finde sig i  

Anmeld

27. december 2014

Pikku Myy

DET Poulsen skriver:

Iøvrigt gider jeg heller ikke have børnekreationer til at hænge eller stå fremme.. Så min egen knægts ting lavet her og der står også og pynter på HANS værelse.. Gider simpelthen ikke se på grimme ting og ja langt det meste er GRIMT..  Inkl kalenderen.. 

Det afhænger vel af øjet der ser ...

Anmeld

27. december 2014

CaWi

Vælger man en mand/kvinde med barn/børn fra tidligere forhold,  vælger man (i min verden) også barnets/børnenes anden forældre med. 

Og ja, man kan synes at denne forældre er en komplet idiot, og at man ikke gider se på vedkommende.  Men det er ALDRIG noget man bør vise overfor børnene.

Hjemme hos os har vi en væg med alle de ting vores dreng har lavet (selvfølgelig kun de ting der kan hænge) 

Fik vi en kalender fra bonus barnet og dets anden forældre, så ville den komme til at hænge der. Også selvom der måske var et billed med x'en på.

I min verden handler det om rummelighed, og accept af barnets anden forælder.

Anmeld

27. december 2014

Mor, Skilt,Bonusmor

Yurie skriver:

forstået at en kalender din søn havde lavet, til sin far, ville du hænge ind på sønnens værelse`?

Hvorfor så lave den kalender? En kalender er til for at blive brugt, skrive ting på..
Jeg synes du lyder som om du har et problem med biomor, og ikke kan se udover din egen næsetip for din bonusdatter og kæreste. Det er vel ham der bestemmer hvor den skal hænge. Det er hans gave.
Eller bestemmer du hvor han skal have sine ting?

Synes sku det er synd at du vil gemme pigens gave væk? Jeg vil sku blive ked af det, hvis mine gaver blev gemt væk.

Hvis min søn havde lave en kalender hos hans far til mig, så ville den komme på hans værelse, og derved IKKE blive gemt væk.. Men jeg gider ikke se på ting jeg ikke har været med bestemmende om, og det skal visuelt passe ind i hjemmet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.