I mine øjne respektløse gæster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2014

lineog4

Anonym skriver:

Der findes altså mennekser som er negative af sind og ikke nødvendigvis fordi der er mere i det, men ganske enkel fordi de er sådan de er som person...

Det er så der jeg ikke tror det er rigtigt. Men jeg tror det er rigtigt der er nogen det er nemmere at nå end andre, og jeg tror der er mennesker man ikke vil investere i.

Jeg vurderer altid: vil jeg disse mennesker i mit liv, vil jeg det så strækker mig jeg laaaangt. Er det ikke et must, ja så strækker mig jeg næsten ikke. 

Jeg har bare aldrig haft en søster, men troede man oftest ville en sådan i sit liv og derfor vil strække sig. Og ja også give det en ekstra refleksion, hvorfor mon hun er sådan...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Det er så der jeg ikke tror det er rigtigt. Men jeg tror det er rigtigt der er nogen det er nemmere at nå end andre, og jeg tror der er mennesker man ikke vil investere i.

Jeg vurderer altid: vil jeg disse mennesker i mit liv, vil jeg det så strækker mig jeg laaaangt. Er det ikke et must, ja så strækker mig jeg næsten ikke. 

Jeg har bare aldrig haft en søster, men troede man oftest ville en sådan i sit liv og derfor vil strække sig. Og ja også give det en ekstra refleksion, hvorfor mon hun er sådan...?

Ej nu tror jeg at jeg stopper tråden her - selvfølgelig vil jeg min søster og har tidligere skrevet til dig at man også skal passe på ikke selv at drukne i at ville andre mennesker, som kun vil brokke sig.. Men jeg synes ikke at det er i orden at en person er ubehøvlet over det arbejde jeg har gjort for at lave en hyggelig aften, så må hun enten have meldt fra eller behersket sig lidt.. Jeg ved hvad det vil sige at være nede og det skal der også være plads til, men derfor har man ikke i mit hjem ret til at være ubehøvlet... 

kan du have en fortsat god jul..

Anmeld

26. december 2014

Sprit25

Anonym skriver:

Ej nu tror jeg at jeg stopper tråden her - selvfølgelig vil jeg min søster og har tidligere skrevet til dig at man også skal passe på ikke selv at drukne i at ville andre mennesker, som kun vil brokke sig.. Men jeg synes ikke at det er i orden at en person er ubehøvlet over det arbejde jeg har gjort for at lave en hyggelig aften, så må hun enten have meldt fra eller behersket sig lidt.. Jeg ved hvad det vil sige at være nede og det skal der også være plads til, men derfor har man ikke i mit hjem ret til at være ubehøvlet... 

kan du have en fortsat god jul..

Nu må jeg lige støtte dig. Jeg var også blevet mega ked af det hvis det var min søster. Og nogen gange er det okay at ikke kunne mere! Herhjemme er det min svigermor vi gerne vil men ikke altid ved om hun vil

Anmeld

26. december 2014

klmf

Jeg var også blevet ærgerlig over en uforskammet gæst Ikke så meget pga. traditioner, men fordi det er så ærgerligt at en sådan aften skal stresset igennem og hyggen spoleres. Måske I skal prøve at holde jul hver for sig et par gange indtil I igen kan samles på en måde, der fungerer for alle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.