Isabella_mor skriver:
En hver - (undskyld mit udtryk, det er ikke myntet på nogen personligt) - idiot, ved sgu da at man knalder og hygger på bryllupsnatten! Så hvorfor skulle det være nødvendigt st forventningsafstemme det? Det kan jeg ikke se.!
I teorien ved jeg det da godt.... Men ærligt kan faktisk ikke en gang huske om vi gjorde det på vores bryllupsnat. Og nej jeg var ikke fuld, men jeg husker jeg var dybt forelsket og havde sommerfugle i maven og syntes min mand var den skønneste på denne jord, jeg husker mine to skønne børn som var med hele dagen, jeg husker mine store smil, jeg husker en masse gode følelser. Men jeg husker ikke sex, og der er stor sandsynlighed for det blev til meget lidt for vi havde to skønne unger her hjemme og husker den mindste vækkede mig kl 5 dagen efter.
Så jo en forventningsafstemning kan nu sagtens være på sin plads, kunne det i hvert fald for mig. For jeg forventede en familiefest, forventede der var plads til vores børn også i sengen hvis de havde behov for det. Derimod forventede jeg ikke mig og dig romantik, en hel nat med sex, morgengave osv
Anmeld