Ok at være skuffet over sin gom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det fair jeg er skuffet ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.970 visninger
43 svar
24 synes godt om
22. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg er næsten lige blevet gift. Havde glædet mig helt vildt til dagen  vi havde booket os ind på et lækkert hotel på bryllupsnatten . Nu ved jeg så ik om det er mig der er gammeldags eller går med for store forhåbninger til sådan en aften , men min mand drak sig fuld med sine venner jeg er stadig vildt skuffet , han var ikke i hegnet fuld men fuld  han ænsede mig ikke hele aftenen , så ikke mit strømpebånd eller undertøj , da vi ankom til hotellet sov han og vågnede med tømmermænd så den dejlige morgen og morgenbuffet kunne vi heller ikke nyde ... Har jeg ret til at være såret  gider slet ikke tænke tilbage på dagen , for mig står den som en stor skuffelse , en drøm der ikke blev opfyldt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg er næsten lige blevet gift. Havde glædet mig helt vildt til dagen  vi havde booket os ind på et lækkert hotel på bryllupsnatten . Nu ved jeg så ik om det er mig der er gammeldags eller går med for store forhåbninger til sådan en aften , men min mand drak sig fuld med sine venner jeg er stadig vildt skuffet , han var ikke i hegnet fuld men fuld  han ænsede mig ikke hele aftenen , så ikke mit strømpebånd eller undertøj , da vi ankom til hotellet sov han og vågnede med tømmermænd så den dejlige morgen og morgenbuffet kunne vi heller ikke nyde ... Har jeg ret til at være såret  gider slet ikke tænke tilbage på dagen , for mig står den som en stor skuffelse , en drøm der ikke blev opfyldt.

Kan virkelig godt forstå du er skuffet, det ville jeg godt nu også være, har han sagt noget om at han er ked af hvad der skete?

Det er jo virkelig ikke den start på et ægteskab man drømmer om

Monica 

Anmeld

22. december 2014

SandraXOXO

Omg! Jeg var blevet rasende! Jeg tror faktisk helt ærligt at det er en af de få ting i verden der ville få mig til at ville holde pause og overveje forholdet. Tænk sig at ignorere sin partner og drikke sig fuld til brylluppet! Det er bare overhovedet ikke i orden. 

Anmeld

22. december 2014

sne190810

Jeg tror nu også jeg ville være lidt bæfjæs, hvis det var sket for mig. Men det som jeg også kommer til at tænke på som noget af det første, når jeg læser dit indlæg er "forventningsafstemmelse!"

Har din mand været velvidende om din drøm/ide om de traditionelle ting om skulle foregå, på bryllupsnat? 

Hvis ikke, syntes jeg ikke man kan beskylde ham for at være tarvelig - han har jo "bare" været uvidende om dine forventninger til natten så. 

Anmeld

22. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

jeg er af den mening at hvis du er vært (hvilket man jo er som brud og brudegom) så kan man godt drikke, men aldrig fuld...

jeg ville desuden også blive ked af det hvis folk drak sig fuld til min konfirmation, mine børns barnedåb/konfirmation eller mit bryllup...

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Jeg tror nu også jeg ville være lidt bæfjæs, hvis det var sket for mig. Men det som jeg også kommer til at tænke på som noget af det første, når jeg læser dit indlæg er "forventningsafstemmelse!"

Har din mand været velvidende om din drøm/ide om de traditionelle ting om skulle foregå, på bryllupsnat? 

Hvis ikke, syntes jeg ikke man kan beskylde ham for at være tarvelig - han har jo "bare" været uvidende om dine forventninger til natten så. 

Vi havde da snakket om at det måske ikke er den vildeste nat man har efter en lang dag , spænding og glæde , men vi var også enige om at det ik var dagen man drak sig fuld på , jeg havde nok også bare en Forestilling om at min mand ikke kunne holde øjnene /fingrene fra mig på sådan en dag , følte mig simpelthen så smuk ❤️Men det gik nu meget nemt 

Anmeld

22. december 2014

Morgensol

Jeg synes det er helt fint at feste til sit bryllup, men SAMMEN! Selvfølgelig kan man feste med gæsterne og behøver ikke være klistret til hinanden hele aftenen, men jeg var godt nok også blevet negativ hvis min mand slet ik havde ænset mig til vores bryllup!! 

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

jeg er af den mening at hvis du er vært (hvilket man jo er som brud og brudegom) så kan man godt drikke, men aldrig fuld...

jeg ville desuden også blive ked af det hvis folk drak sig fuld til min konfirmation, mine børns barnedåb/konfirmation eller mit bryllup...

Det var vi også blevet enige om inden ☺️

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Jeg synes det er helt fint at feste til sit bryllup, men SAMMEN! Selvfølgelig kan man feste med gæsterne og behøver ikke være klistret til hinanden hele aftenen, men jeg var godt nok også blevet negativ hvis min mand slet ik havde ænset mig til vores bryllup!! 

Ja jeg ved heller ikke hvordan jeg skal komme til at se posetivt tilbage på det ��lige nu vil jeg bare glemme dagen

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Omg! Jeg var blevet rasende! Jeg tror faktisk helt ærligt at det er en af de få ting i verden der ville få mig til at ville holde pause og overveje forholdet. Tænk sig at ignorere sin partner og drikke sig fuld til brylluppet! Det er bare overhovedet ikke i orden. 

Har bare været sammen med ham 8 år og vi har et barn , men skuffelsen fylder meget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.