Anonym skriver:
Jeg er næsten lige blevet gift. Havde glædet mig helt vildt til dagen
vi havde booket os ind på et lækkert hotel på bryllupsnatten . Nu ved jeg så ik om det er mig der er gammeldags eller går med for store forhåbninger til sådan en aften , men min mand drak sig fuld med sine venner jeg er stadig vildt skuffet , han var ikke i hegnet fuld men fuld
han ænsede mig ikke hele aftenen , så ikke mit strømpebånd eller undertøj , da vi ankom til hotellet sov han og vågnede med tømmermænd så den dejlige morgen og morgenbuffet kunne vi heller ikke nyde ... Har jeg ret til at være såret
gider slet ikke tænke tilbage på dagen , for mig står den som en stor skuffelse , en drøm der ikke blev opfyldt.
Jeg forstår dig virkelig godt. Da vi planlagde bryllup, så planlagde vi med vilje at bryllupsfesten sluttede kl 24.00 for jeg ville ikke gå glip af bryllupsnatten (på trods af at vi havde været kærester i over 6 år) mange har undret sig højlydt til os og forstod slet ikke hvorfor vi ville forlade festen, og når det nu var vores livs største fest, hvorfor så gå? -og de synes at det var lidt tamt at vi gik, for det var lidt som om festen døde efter det. Jeg er rigtig træt af at høre på den slags kommentare, men tilgengæld fik vi bryllupsnat
Jeg synes det er rigtig synd for dig, når du gerne ville have den nat/morgen, men jeg ved af erfaring at de fleste vælger at holde bryllup på den måde som din mand gjorde, nemlig med at fest igennem og drikke sig fuld. Så selvom jeg ikke forstå det, ved jeg at det er meget normalt!
Kan desværre ikke sige noget trøstende...andet end jeg håber I får nogle gode bryllupsdage fremover :-) vi tager tit på hotel og det kan varmt anbefales...
Anmeld