Ok at være skuffet over sin gom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2014

EAF

Anonym skriver:

Jeg er næsten lige blevet gift. Havde glædet mig helt vildt til dagen  vi havde booket os ind på et lækkert hotel på bryllupsnatten . Nu ved jeg så ik om det er mig der er gammeldags eller går med for store forhåbninger til sådan en aften , men min mand drak sig fuld med sine venner jeg er stadig vildt skuffet , han var ikke i hegnet fuld men fuld  han ænsede mig ikke hele aftenen , så ikke mit strømpebånd eller undertøj , da vi ankom til hotellet sov han og vågnede med tømmermænd så den dejlige morgen og morgenbuffet kunne vi heller ikke nyde ... Har jeg ret til at være såret  gider slet ikke tænke tilbage på dagen , for mig står den som en stor skuffelse , en drøm der ikke blev opfyldt.

Ja absolut!  

Jeg er stadigvæk skuffet over min mand til brylluppet, har ihvertfald en ægrelse over at den tale han holdt "for" mig, omhandlede ham selv  

Jeg derimod havde brugt dage på at skrive en sød, lang, med et blink i øjet og humoristisk tale omhandlende HAM, OS og vores søn. 

Så kan relatere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

Mumto3

Anonym skriver:

Jeg er næsten lige blevet gift. Havde glædet mig helt vildt til dagen  vi havde booket os ind på et lækkert hotel på bryllupsnatten . Nu ved jeg så ik om det er mig der er gammeldags eller går med for store forhåbninger til sådan en aften , men min mand drak sig fuld med sine venner jeg er stadig vildt skuffet , han var ikke i hegnet fuld men fuld  han ænsede mig ikke hele aftenen , så ikke mit strømpebånd eller undertøj , da vi ankom til hotellet sov han og vågnede med tømmermænd så den dejlige morgen og morgenbuffet kunne vi heller ikke nyde ... Har jeg ret til at være såret  gider slet ikke tænke tilbage på dagen , for mig står den som en stor skuffelse , en drøm der ikke blev opfyldt.

Jeg forstår dig virkelig godt. Da vi planlagde bryllup, så planlagde vi med vilje at bryllupsfesten sluttede kl 24.00 for jeg ville ikke gå glip af bryllupsnatten (på trods af at vi havde været kærester i over 6 år) mange har undret sig højlydt til os og forstod slet ikke hvorfor vi ville forlade festen, og når det nu var vores livs største fest, hvorfor så gå? -og de synes at det var lidt tamt at vi gik, for det var lidt som om festen døde efter det. Jeg er rigtig træt af at høre på den slags kommentare, men tilgengæld fik vi bryllupsnat

Jeg synes det er rigtig synd for dig, når du gerne ville have den nat/morgen, men jeg ved af erfaring at de fleste vælger at holde bryllup på den måde som din mand gjorde, nemlig med at fest igennem og drikke sig fuld. Så selvom jeg ikke forstå det, ved jeg at det er meget normalt!

Kan desværre ikke sige noget trøstende...andet end jeg håber I får nogle gode bryllupsdage fremover :-) vi tager tit på hotel og det kan varmt anbefales...

Anmeld

22. december 2014

namaha

Jeg var blevet rasende på min mand hvis han gjort det, han valgte at tage vagt på vores første årsdag en vagt på 12 timer og det var nogen FRIVILIGT arbejde, jeg er stadig pist på ham i dag over det, så han gør ikke den fejl igen 

Anmeld

22. december 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg havde nok været en anelse rasende! Måske ikke kun en anelse, men VIRKELIG rasende.! Jeg var nok blevet HULK.! 

Øv hvor smadder trist og enormt synd forvdig. Selvfølgelig er det fair at du er skuffet.. Virkelig.

klem 

Anmeld

22. december 2014

Isabella_mor

sne190810 skriver:

Jeg tror nu også jeg ville være lidt bæfjæs, hvis det var sket for mig. Men det som jeg også kommer til at tænke på som noget af det første, når jeg læser dit indlæg er "forventningsafstemmelse!"

Har din mand været velvidende om din drøm/ide om de traditionelle ting om skulle foregå, på bryllupsnat? 

Hvis ikke, syntes jeg ikke man kan beskylde ham for at være tarvelig - han har jo "bare" været uvidende om dine forventninger til natten så. 

En hver - (undskyld mit udtryk, det er ikke myntet på nogen personligt) - idiot, ved sgu da at man knalder og hygger på bryllupsnatten! Så hvorfor skulle det være nødvendigt st forventningsafstemme det? Det kan jeg ikke se.! 

Anmeld

23. december 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Vi havde er skønt bryllup, min mand og jeg. Vi var i fertilitetsbehandling og ventede på testdag, så jeg drak ikke, det gjorde min mand dog en smule. Havde ikke så mange forventninger til efter festen, andet end at vi ligesom skulle , ja, have sex på bryllupsnatten! Egentlig ikke noget jeg havde snakket med ham om, da det for mig nok bare var en selvfølge, så tænkte faktisk bare at det gør man da bare, det er en del af "bryllupsnatten"... Men da vi kom hjem var han mega træt og ja, vi havde sex, men først efter en "prædiken" fra mig af om hvad man altså skal når man er blevet gift... Jeg kunne godt ha undværet  lad mig bare sige det sådan  og jeg var sq også skuffet, men idag (lidt over 1 år efter), er det ikke noget der er en del af mine minder om brylluppet, selvom det fyldte meget dagene efter.... 

Anmeld

23. december 2014

sne190810

Isabella_mor skriver:

En hver - (undskyld mit udtryk, det er ikke myntet på nogen personligt) - idiot, ved sgu da at man knalder og hygger på bryllupsnatten! Så hvorfor skulle det være nødvendigt st forventningsafstemme det? Det kan jeg ikke se.! 

Måske de idioter (mænd som kvinder) som ikke går super meget op i traditioner? 

Jeg har da været til bryllup, hvor de ikke havde planer om at skulle have en traditionel nat efter bogen, men deres egen fest med venner og familie til langt ud på morgenen. Udover det, har miljø og arv da også sin ting at sige, i sådan en situation. 

Så jo, ja - jeg kan godt se hvorfor og hvordan der kan være forskellige forventninger. 

Anmeld

23. december 2014

betski

SandraXOXO skriver:

Omg! Jeg var blevet rasende! Jeg tror faktisk helt ærligt at det er en af de få ting i verden der ville få mig til at ville holde pause og overveje forholdet. Tænk sig at ignorere sin partner og drikke sig fuld til brylluppet! Det er bare overhovedet ikke i orden. 

Ville du seriøst overveje, om forholdet skulle holde pga. han drak sig fuld på deres bryllupsdag? Jeg kan godt forstå skuffelsen, men at man ligefrem vil overveje om forholdet skal holde ved forstår jeg ikke. Så skulle man vist aldrig være blevet gift til at starte med. 

Anmeld

23. december 2014

BinaMor

JA!!!!

Anmeld

23. december 2014

SandraXOXO

betski skriver:

Ville du seriøst overveje, om forholdet skulle holde pga. han drak sig fuld på deres bryllupsdag? Jeg kan godt forstå skuffelsen, men at man ligefrem vil overveje om forholdet skal holde ved forstår jeg ikke. Så skulle man vist aldrig være blevet gift til at starte med. 

Vi er jo enige. Hvis min mand fandt alkohol og sine venner vigtigere end mig på vores bryllupsdag så skulle vi netop ikke ha været gift til at starte med. Den ene dag i mit liv vil jeg sgu ha lov at være/føle mig som en prinsesse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.