Ok at være skuffet over sin gom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Kan virkelig godt forstå du er skuffet, det ville jeg godt nu også være, har han sagt noget om at han er ked af hvad der skete?

Det er jo virkelig ikke den start på et ægteskab man drømmer om

Monica 

Tja han siger ikke så meget , tror han syntes det er mig der forventer noget urimeligt (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

Morgensol

Ja jeg ved heller ikke hvordan jeg skal komme til at se posetivt tilbage på det ��lige nu vil jeg bare glemme dagen

Øv hvor er det trist. Vi havde desværre også nogle dårlige episoder til vores bryllup, ikke med hinanden, men med nogle gæster og hende der lavede mit hår fuckede det helt op og nogle andre ting. det er bare rigtig ærgerligt at man kun husker de dårlige ting. For vi havde en fantastisk dag, men de negative ting har i perioder overskygget alt det gode, desværre. 

Har du fået snakket med ham om det efterfølgende?

Anmeld

22. december 2014

migxher

Jeg kan godt forstå at du er skuffet! Det ville jeg også have været. Jeg tænker at hvad er pointen i at booke et lækker hotel og diverse, hvis det så bare skal bruges på at sove rusen ud, det kunne han jo lige så godt have gjort der hjemme ganske gratis. Hvis vi bookede et lækkert hotel mm. ville jeg godt nok også mene at det kommer med nogle forventninger om at det er for lidt ekstra forkælelse, så som at nyde den lækre morgenmad du nævner. Det er da okay at drikke og hygge sig, men satme ikke drikke sig plakat fuld med sine venner, det kunne han havde gjort til polterabend.

Anmeld

22. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Det var vi også blevet enige om inden ☺️

så havde jeg godt nok også blevet gal... 

Anmeld

22. december 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Jeg er næsten lige blevet gift. Havde glædet mig helt vildt til dagen  vi havde booket os ind på et lækkert hotel på bryllupsnatten . Nu ved jeg så ik om det er mig der er gammeldags eller går med for store forhåbninger til sådan en aften , men min mand drak sig fuld med sine venner jeg er stadig vildt skuffet , han var ikke i hegnet fuld men fuld  han ænsede mig ikke hele aftenen , så ikke mit strømpebånd eller undertøj , da vi ankom til hotellet sov han og vågnede med tømmermænd så den dejlige morgen og morgenbuffet kunne vi heller ikke nyde ... Har jeg ret til at være såret  gider slet ikke tænke tilbage på dagen , for mig står den som en stor skuffelse , en drøm der ikke blev opfyldt.

jeg ville godt nok os blive sur hvis det var min mand

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Øv hvor er det trist. Vi havde desværre også nogle dårlige episoder til vores bryllup, ikke med hinanden, men med nogle gæster og hende der lavede mit hår fuckede det helt op og nogle andre ting. det er bare rigtig ærgerligt at man kun husker de dårlige ting. For vi havde en fantastisk dag, men de negative ting har i perioder overskygget alt det gode, desværre. 

Har du fået snakket med ham om det efterfølgende?

Ja jeg har prøvet men han føler vist bare jeg leder efter noget at banke ham i hovedet med . Nok fordi jeg bringer det op hver gang jeg bliver sur eller trist , men det er jo fordi det stadig fylder  øv for dig også , man vil bare kun have gode minder fra den dag 

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jeg kan godt forstå at du er skuffet! Det ville jeg også have været. Jeg tænker at hvad er pointen i at booke et lækker hotel og diverse, hvis det så bare skal bruges på at sove rusen ud, det kunne han jo lige så godt have gjort der hjemme ganske gratis. Hvis vi bookede et lækkert hotel mm. ville jeg godt nok også mene at det kommer med nogle forventninger om at det er for lidt ekstra forkælelse, så som at nyde den lækre morgenmad du nævner. Det er da okay at drikke og hygge sig, men satme ikke drikke sig plakat fuld med sine venner, det kunne han havde gjort til polterabend.

Præcis , det var lige min tanke , vi kunne have taget direkte hjem 

Anmeld

22. december 2014

pussekat

Anonym skriver:

Jeg er næsten lige blevet gift. Havde glædet mig helt vildt til dagen  vi havde booket os ind på et lækkert hotel på bryllupsnatten . Nu ved jeg så ik om det er mig der er gammeldags eller går med for store forhåbninger til sådan en aften , men min mand drak sig fuld med sine venner jeg er stadig vildt skuffet , han var ikke i hegnet fuld men fuld  han ænsede mig ikke hele aftenen , så ikke mit strømpebånd eller undertøj , da vi ankom til hotellet sov han og vågnede med tømmermænd så den dejlige morgen og morgenbuffet kunne vi heller ikke nyde ... Har jeg ret til at være såret  gider slet ikke tænke tilbage på dagen , for mig står den som en stor skuffelse , en drøm der ikke blev opfyldt.

hejsa

ja jeg vil bliv  vis det være min mand da så have han får en spand kold vand lige i hoved når vi være kom op på hotellet da så det kun være han være bliv lige sjov i hoved da og du skal bliv ved med at sige det til ham også må han gør det godt igen med en ferie syd på kun jer 2 

Anmeld

22. december 2014

(august)

Ville være enormt skuffet. Tænker bare at det var noget i skulle have snakket om inden. Det lyder lidt som om det, for ham, bare var proforma. 

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Ville være enormt skuffet. Tænker bare at det var noget i skulle have snakket om inden. Det lyder lidt som om det, for ham, bare var proforma. 

Ja der var ikke megetvsjæl i det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.