Hvor gamle var jeres børn da...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

missehxx

Har stemt 9-10 mdr. Han er et par dage fra at fylde 9 mdr når han starter ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

modesty

Vivienne skriver:

Modesty, dine indlæg splitter mig endnu mere... Jeg tænker præcist som dig... Men ved simpelthen ikke hvordan det skal hænge sammen økonomisk...

Nej, men dét er jo en helt anden snak, så... Det er meget svært at argumentere mod økonomien hvis det bare ikke kan hænge sammen.

Som sagt startede min dreng i VS da han var 10,5 mdr. og jeg indrømmer gerne at det var en kombination af økonomi og ren egoisme - jeg savnede mit arbejde og havde tre projekter der lå og ventede på mig.

Min søn havde en rigtig god indkøring. Så det er ikke fordi jeg på nogen måde vil sige at barnet lider kæmpe skade eller noget i den stil. Men det er jo også skidesynd for dig når du nu har lyst til den ekstra tid med din søn.

Kunne det være en mulighed for dig at starte op i deltid?

Anmeld

17. december 2014

Vivienne

modesty skriver:

Nej, men dét er jo en helt anden snak, så... Det er meget svært at argumentere mod økonomien hvis det bare ikke kan hænge sammen.

Som sagt startede min dreng i VS da han var 10,5 mdr. og jeg indrømmer gerne at det var en kombination af økonomi og ren egoisme - jeg savnede mit arbejde og havde tre projekter der lå og ventede på mig.

Min søn havde en rigtig god indkøring. Så det er ikke fordi jeg på nogen måde vil sige at barnet lider kæmpe skade eller noget i den stil. Men det er jo også skidesynd for dig når du nu har lyst til den ekstra tid med din søn.

Kunne det være en mulighed for dig at starte op i deltid?

Det kunne jeg muligvis godt. Jeg må lige se tiden an, og hvordan han udvikler sig.

Faktisk har jeg skrevet ham op til at starte når han er 9 mdr. gammel, så jeg kan være med i starten. Så jeg har en måned til at køre ham ind. Det beroliger mig lidt.

Anmeld

17. december 2014

M &.I

Vivienne skriver:

...de startede i dagpleje/vuggestue?

Jeg havde egentligt planlagt at min søn skulle starte, når han er 10 måneder, da det var det råd vi fik, da vi var til fødselsforberedelse. Har derudfra planlagt min barsel og givet resten af barslen til min kæreste (som vi holder sammen).

Nu føler jeg mig vildt splittet, da jeg kan fornemme, at jeg ville have det bedre med, at han starter i dp/vs, når han er 1 år gammel

Ville han så være for gammel?

Ville det være for svært for ham at starte dér?

Nogen med erfaringer?

Hvordan kørte I jeres børn ind?

Min søn har ikke gået dagpleje eller Vs jeg passer ham hjemme, det føler jeg er rigtigt , jeg har så svært med at sende ham som lille , og vil Helst nyde tiden med ham. Han skal i Bh næste år . 

Anmeld

17. december 2014

Fine_007

mor:) skriver:

Jeg tror ikke det handler om hvad de kan 

Til ts: Jo ældre barnet er jo mere bevidst er barnet og derfor kan det selvfølgelig have svært ved at være væk fra far og mor. Men jeg mener helt klart man ikke behøver skynde sig med institution hvis man har mulighed for andet. 

Sagde de til fødselsforberedelse hvorfor lige præcis 10måneder? 

Tak, for den sidebemærkning 

Anmeld

17. december 2014

M (:

Vivienne skriver:

...de startede i dagpleje/vuggestue?

Jeg havde egentligt planlagt at min søn skulle starte, når han er 10 måneder, da det var det råd vi fik, da vi var til fødselsforberedelse. Har derudfra planlagt min barsel og givet resten af barslen til min kæreste (som vi holder sammen).

Nu føler jeg mig vildt splittet, da jeg kan fornemme, at jeg ville have det bedre med, at han starter i dp/vs, når han er 1 år gammel

Ville han så være for gammel?

Ville det være for svært for ham at starte dér?

Nogen med erfaringer?

Hvordan kørte I jeres børn ind?

Min søn startede den uge han fyldte 1 år. Indkøringen gik totalt smertefrit og har aldrig fortrudt. Har planer om samme fremgangsmåde med næste barn. (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.