Nu skal du huske på at det ikke er alle der ville priotere at skulle sidde hjem hvert eneste år fordi kæresten har barn hjemme uanset alder. I har ikke barn sammen og at du forventer at han skal tilbringe nytårs aften hjemme hos dig og din yngste datter er måske også lige i overkanten når i kun har været sammen i 8 måneder
Han ved han går ind i et forhold med børn, og i og med det lyder til at du hvert år har børn hjemme til nytår så synes jeg faktisk det er okay at han siger ikke første nytår, at det er så sent han melder helt klart synes jeg måske er lidt skidt fra hans side, men han har sagt for 1-2 måneder siden at han ikke vidste hvad han skulle, hvilket i mine øre ikke lyder som om han havde i tankerne at skulle være sammen med dig der
Du kunne selv have spurgt for 1-2 måneder siden om han ikke ville være sammen med jer i stedet for at lade den svæve og så når han vælger ikke at være det at blive sur.. Det er dårlig stil.
Synes det er et fint kompromis at han bliver hjemme og spiser med jer og det lyder også ganske hyggeligt
Du kan prøve at høre om der er nogen du kender der kunne tænke sig og komme hjem til dig og holde nytår med dig og din datter så i ikke sidder helt alene 
Anmeld