Egentlig er det en lang historie, men jeg forsøger at gøre den kort. Jeg har en kæreste nu på 8 mdr., som jeg bor sammen med (vi flyttede sammen med det samme, fordi vi følte os ret sikre på hinanden - og det har vist sig at være den rigtige beslutning
).
Han har ingen børn, jeg har to piger fra tidligere. Den store pige skal være hos sin far, og den mindste skal være hos mig nytårsaften.
jeg havde så i min naivitet tænkt at vi som familie skulle være sammen/lave noget sammen nytårsaften. I går meldte han så pludselig op, at han skal til vild fest med alle sine single venner. Jeg blev faktisk noget skuffet, og sagde det også til ham. Han sagde at han godt kunne spise hjemme, for bagefter at tage til fest. Det sagde jeg nej tak til.
Nu skal min nytårsaften så tilbringes alene med min yngste datter.
mine venner holder altid sådan noget par noget, der har jeg været med en gang og det gør jeg ikke igen som det tredje hjul.
min familie kan jeg af forskellige årsager ikke være sammen med.
jeg forlanger naturligvis ikke at min kæreste skal blive hjemme, men nøj hvor jeg synes det er tarveligt af ham at efterlade min datter og jeg her alene.
Er jeg bare super egoistisk, og burde tage mig sammen?
Anmeld