Jeg synes det er fin debat.
Jeg vil sige at vi har et ret frit forhold. han kan gøre hvad han vil, når han vil det. Han tager ofte i sommerhus, til sportsarrangementer osv. i snit er han til fest med overnatning ca. 1 gang pr mdr, måske lidt mere. Han er minimum sammen med sine venner 1-2 gange om ugen.
Han har det altså rigtig frit, og i min verden synes jeg jo bare han kunne tage til en stor fest en hvilken som helst anden dag - det ville jeg være fuldstændig ligeglad med.
Jeg har sagt til ham, at jeg synes det er rigtig ærgerligt at skulle sidde alene, og at det gør mig rigtig ked af det, at han har valgt os fra. Jeg havde måske håbet at vi kunne lave noget sammen. Han har også venner med børn, og jeg havde i mit stille sind, tænkt at vi kunne lave noget sammen med dem. Det var måske ikke min første prioritering, men det havde jeg gerne gjort for ham...
Han har faktisk endnu ikke indvilligt mig i hvad det er han skal. Vi ved begge godt det er et ret ømtåleligt emne, så jeg får nok først af vide på selve dagen hvad han egentlig beslutter sig for...
Anmeld