Eksperthjælp: Til spørgsmålet om hvor længe man kan rejse fra små børn og hvorfor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2014

Mettefpigen

mor:) skriver:

Hvis du ikke har tænkt dig at fortælle dem kan jeg da ikke se hvad ts skal bruge dit svar til ift. Linda Stæhrs svar 

Jeg behøver heller ikk forklare hvorfor jeg føler som jeg gør...

Det er ts der bestemmer hvad hun gør og jeg kommer med min mening...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mettefpigen skriver:

Jeg behøver heller ikk forklare hvorfor jeg føler som jeg gør...

Det er ts der bestemmer hvad hun gør og jeg kommer med min mening...

Okay så er min mening at det bare er forkert at råde til ferie uden et så lille barn. 

Anmeld

19. december 2014

Mettefpigen

Mami skriver:

At du ikke tror på det, må du selvom, men nu er det sådan med videnskabelige faktorer at de er "sandheden" uanset personlig overbevisning, så det giver ikke mening at sige jeg tror ikke på det.

det giver derimod mening at bringe faktuelle punkter på for hcorfor det ikke skader, og derfra udtrykke sin holdning. 

Men lad mig da spørge dig ligeud, hvorfor tror du ikke det skader at efterlade en 13 mdr baby hos nogle andre end de primære omsorgspersoner i 10 dage? 

Fordi jeg har oplevet flere gange at flere gange at det ikk er sket... Og set flere undersøgelser hvor det ikk har givet mén før det er sket mange gange...

Anmeld

19. december 2014

Mettefpigen

mor:) skriver:

Okay så er min mening at det bare er forkert at råde til ferie uden et så lille barn. 

Det er også fint! 

Vi har hver vores mening og det skal der være plads til... 

Anmeld

19. december 2014

Mettefpigen skriver:

Det er også fint! 

Og det har du jo helt ret i

Anmeld

19. december 2014

Mettefpigen skriver:

Det er også fint! 

Og sorry for min lidt for skarpe tone - selvfølgelig skal der være plads til uenigheder

Anmeld

20. december 2014

Mami

Mettefpigen skriver:

Fordi jeg har oplevet flere gange at flere gange at det ikk er sket... Og set flere undersøgelser hvor det ikk har givet mén før det er sket mange gange...

Må jeg se den undersøgelse? 

Anmeld

21. december 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tråden må gerne komme tilbage til det egentlige udgangspunkt - spørgsmålet fra den fortvilvlede mor

/staff

Anmeld

2. januar 2015

tarkoflen

Kan det ikke være en mulighed at der er bedsteforældre med på rejsen? Så kan ts og kæreste hygge sig, når barnet sover og få noget tid til hinanden, mens en bedsteforældre passer barnet, uden at de skal være væk fra barnet i så lang tid?

Det ville for mig være den eneste løsning, hvis jeg trængte til at komme ud og rejse, mens jeg havde så lille et barn, og ja faktisk også et noget større barn Men jeg er måske også til den pyllerede side, når det kommer til at få passet min datter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.