Mettefpigen skriver:
Jaa det er der... Pointen var at man godt kan tage væk uden at det skader barnet...
Jeg kan godt forstå du har behov for at pointere det. For hver gang man hører om ligefrem følgeskader på ens barn og det er noget man har gjort, så skær den dårlige samvittighed også selvom man godt et klar over det var en nødvendighed og man gjorde det godt og og og og.... Jeg kunne da heller ikke lade være at tænke på jeg var væk 5 dage før min søn blev 2 år, det var mit arbejde og sådan var det bare...
men at din søn kunne klare det, eller rettere at du og din familie kunne skabe de rammer så din søn havde det godt i det, at folk i tidligere tider overlod deres baby til fremmede efter 3 mnd for at starte arbejde, at min søn klarede jeg tog væk i 5 dage osv. Betyder jo ikke man skal råde til det hvis det bare er fordi - måske er det hårdt at sige: de tager skade. Men faktum er det ville være bedre at ts blev hjemme eller tog sin søn med på ferie, hvilket absolut ville være mit råd, ferie med en tumling er det skønneste og man har også tid til at være forelskede også forelskede i hinanden som forældre hvilket bare forstærker forelskelsen...
Anmeld