Eksperthjælp: Til spørgsmålet om hvor længe man kan rejse fra små børn og hvorfor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mettefpigen skriver:

Han har fra han var 1 måned gammel været på weekend hos min far i en weekend hver måned til han var halvandet år gammel... En af gangene var det 4 dage... Og kommer stadig på weekend ca hver 3 måned... 

Til sommer eller næste sommer er det uge hos hans far og en uge hos min far...

Jeg må indrømme jeg har meget svært ved at forstå at man føder et barn for en måned efter at få det passet i en hel weekend (medmindre der er tale om depression eller lignende)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Mettefpigen

mor:) skriver:

Jeg må indrømme jeg har meget svært ved at forstå at man føder et barn for en måned efter at få det passet i en hel weekend (medmindre der er tale om depression eller lignende)

Nu ved man aldrig hvad der sker når man har født et barn... Så at sige at man føder et barn for at få det passet en måned efter er lidt forkert... 

Anmeld

18. december 2014

Mettefpigen skriver:

Nu ved man aldrig hvad der sker når man har født et barn... Så at sige at man føder et barn for at få det passet en måned efter er lidt forkert... 

Som jeg skrev kan jeg godt forstå ved depression eller andre sygdomme - men ellers har jeg svært ved at forstå at man så tidligt har brug for at få det passet hver måned i en hel weekend. 

Anmeld

18. december 2014

lineog4

Mettefpigen skriver:

Jeg kan godt huske en del af din historie og ved der med sikkerhed har været en god grund til dit barn og du måtte væk fra hinanden. 

Men det er jo ikke det samme som, vi kunne bare godt tænke os tid uden barn og som i spørgers tilfælde endda 10 dage.

Er den eneste grund vi vil gerne være voksne uden børn så tænker jeg det er et korrekt svar. Men kan sagtens se det rammer de som gjorde det som eneste løsning.

Anmeld

18. december 2014

Mettefpigen

Som jeg skrev kan jeg godt forstå ved depression eller andre sygdomme - men ellers har jeg svært ved at forstå at man så tidligt har brug for at få det passet hver måned i en hel weekend. 

Nu var det også mig der har havde fået ham passet der og ikk andre... Men du startede ikk med at skrive i en weekend hver måned... Men der kan da være mange grunde udover sygdom der gør at man får et barn passet tidligt... 

Anmeld

18. december 2014

Mettefpigen

lineog4 skriver:

Jeg kan godt huske en del af din historie og ved der med sikkerhed har været en god grund til dit barn og du måtte væk fra hinanden. 

Men det er jo ikke det samme som, vi kunne bare godt tænke os tid uden barn og som i spørgers tilfælde endda 10 dage.

Er den eneste grund vi vil gerne være voksne uden børn så tænker jeg det er et korrekt svar. Men kan sagtens se det rammer de som gjorde det som eneste løsning.

Men det var ikk det hun skrev... Hun skrev ved sygdom, og det jeg mente med mit svar var også at der kan være andre grunde... Der kan være kolik eller søvn (som jeg synes er fair hvis barnet aldrig sover) 

Anmeld

18. december 2014

Mettefpigen skriver:

Men det var ikk det hun skrev... Hun skrev ved sygdom, og det jeg mente med mit svar var også at der kan være andre grunde... Der kan være kolik eller søvn (som jeg synes er fair hvis barnet aldrig sover) 

Well - jeg ville ikke få mit barn passet i en hel weekend grundet søvnmangel. Mindre tror jeg godt kan gøre det. 

Anmeld

18. december 2014

Mettefpigen skriver:

Nu var det også mig der har havde fået ham passet der og ikk andre... Men du startede ikk med at skrive i en weekend hver måned... Men der kan da være mange grunde udover sygdom der gør at man får et barn passet tidligt... 

Du skriver ikke nogen grunde - du skriver det i en tråd hvor ts spørger efter om det er okay at rejse i ti dage hvor grunden er egoisme og intet andet. 

Du skriver det som om det er helt i orden fordi du har valgt at få passet dit så tidligt og så ofte. Du har helt sikkert dine årsager, men som jeg skrev kan jeg have svært ved at forstå det medmindre der er tale om depression eller noget i den dur. 

Anmeld

18. december 2014

Sandratoft

Mettefpigen skriver:

Men din situation har jo intet at gøre med ts situation, så synes det er et lidt underligt svar du kommer med. 

Dejligt at det fungerede for jer at din søn blev passet, men der er absolut ingen grund til at sige at det sagtens kan lade sig gøre, for der er en grund til at børn bør være hos deres primærpersoner det første lange stykke tid...

Anmeld

18. december 2014

Mettefpigen

mor:) skriver:

Du skriver ikke nogen grunde - du skriver det i en tråd hvor ts spørger efter om det er okay at rejse i ti dage hvor grunden er egoisme og intet andet. 

Du skriver det som om det er helt i orden fordi du har valgt at få passet dit så tidligt og så ofte. Du har helt sikkert dine årsager, men som jeg skrev kan jeg have svært ved at forstå det medmindre der er tale om depression eller noget i den dur. 

Jeg skriver at det kan lade sig gøre... Og at man godt kan gøre det... Også uden at barnet tager skade.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.