Hvor meget bruger I på jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2014

Loa

PernilleogLouis skriver:

Jeg bruger nok 9-10000 på gaver til jul. Det er min søn og min kærestes gaver der trækker budgettet op

Holy crap!!! 

Giver du bare sindssygt dyre gaver siden det kan blive så dyrt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

PernilleogLouis

Loa skriver:

Holy crap!!! 

Giver du bare sindssygt dyre gaver siden det kan blive så dyrt? 

Min dreng får for ca 3000 inkl gaver til sokken og min kærestes ender nok på 4000

Anmeld

12. december 2014

Loa

PernilleogLouis skriver:

Min dreng får for ca 3000 inkl gaver til sokken og min kærestes ender nok på 4000

Holy shit. 

Men lækkert for dem

Anmeld

12. december 2014

Lucky05

Mellem 8000-10.000.

og oven i det, har vi 4 fødselsdage i december. så det er en dyr måned, men dejlig. 

Anmeld

12. december 2014

LinLin

Vi bruger ikke noget på selv juleaften da vi altid holder jul hos min onkel og tante og de vil ikke have nogen form for hjælp... Dvs jeg tilbyder hvert år i det mindste at købe mandelgaven 

gaver bruger jeg/vi ca 4500 kr på (drengene får for ca 1000kr hver og så Giver jeg gave med min mor, bedstemor, kusine og venindes datter, lillebror og selvfølgelig min mand.) lillesøster har vi ikke købt noget til. (Hun er 2 mdr til jul!) vi er ikke på gave med min mands familie...

derudover 1000 kr vil jeg tro til pakkekalender/advent 

Anmeld

12. december 2014

missehxx

Aner ikke hvor meget vi bruger. Køber bare det folk ønsker sig, og til julemiddagen bliver der ikke sparet på noget ��

Anmeld

13. december 2014

Lunae

AMM00 skriver:

Hejsa  

Jah så er julen her jo igen  

synes det er såå hyggeligt med alt det pynt der er i byen og alle de lysende juletræer og den gode julestemning.. 

Jeg holder ikke selv jul, men synes det er så fedt at se alle de mennesker i storcenter der køber gaver og har vognene fyldt med ting. 

Også kom jeg til at tænke hvor mange penge bruger man egentlig til gaver i julen. 

Hvor meget er jeres budget på? 

glædelig jul allesammen

Indtil videre har vi brugt omkring 6500 kr.

vi giver gaver til

vores 2 børn

vores 2 brødre + kærester

vor

vores forældre

vores 2 bedsteforældre

min veninde

og hinanden.

så 15 gaver i alt!

vi har ikke noget fast gavebudget, men købet det, som vi tænker at familien bliver glad for

(i budgettet har jeg ikke indregnet min gave, da jeg af gode grund ikke ved hvad den har kostet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.