Hvor meget bruger I på jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2014

LJMNA

Må ærligt sige at jeg ikk aner det. 

Vi køber gaver i løbet af året ud af vores almindelige forbrug (manglede 2 gaver da vi gik ind i december). 

Maden koster da nok lidt ekstra men ikk noget der gør at vi bruger af vores opsparinger. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

lillespir26

Vi giver mellem 100-400 kr til hvert person oftest indenfor de 200kr og til hinanden ca 1000kr men går enlig ikke så meget op hvor mange penge de får for mere at de får det de kan bruge f.eks det ene år  kan min far få for 200 kr og som iår får han for ca 300kr 

Anmeld

12. december 2014

got2b

Omkring 4000 (: 

Anmeld

12. december 2014

MHB

I min familie giver vi kun gaver til børnene, vi voksne trækker lod og så giver man en god større gave i stedet for at alle får gaver som så til gengæld er billigere/mindre. Børnene får gaver for 100-200 kr pr barn (i alt indtil videre 8 børn). Vi slår os ofte sammen med mine søskende så vi kan købe lidt større gaver. 

I min kærestes familie får alle gaver men de er ikke nær så mange. Og der er der vist ikke et egentligt gave budget, de får det vi falder over som er det rigtige og til en fornuftigt pris. 

Min kæreste og jeg giver ikke hinanden gaver i år (og så alligevel for vi får gaver af vores søn på 19 måneder som vi jo har købt &nbsp og vores søns gave har kostet 380 kr. 

Derudover får sønnen adventsgaver om søndagen der har kostet mellem 20 kr og 200 kr. 

Men generelt går vi mere op i om gaverne er det rigtige end prisen (så længe budgettet overholdes). Hos er det vigtigste at vi får tid til at se familien og hygge os sammen! 

Anmeld

12. december 2014

MorDk

Herhjemme ligger gavebudgettet på omkring 3000kr. 

Anmeld

12. december 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kæreste får for 600-700 kr fra mig og ungerne. Ungerne får for omkring 800 hver. Min mor får for 500 og min søster og svoger for for omkring 600-700.

Kærestens 3 søskende får for 250 hver. Det samme med hans 6 nevøer og nieser. Hans forælder og pap forældre får får 300 hver.

Vi køber kun gaver til vores egen side af vores familier, så vi har hver vores gavebuget. Vh stine

Anmeld

12. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi giver for ca 200kr +/-, så det løber op i ca 4000kr. Dog går jeg mere op i den RIGTIGE gave, fremfor at det skal passe på beløbet - så nogengange kan det godt stikke lidt af hvis ikke min kæreste når at stoppe mig  haha 

Anmeld

12. december 2014

BinaMor

det blir nok.. inkl gaver, mad, træ osv... 10-11.000 kr

Anmeld

12. december 2014

Happiness

Vores søn på 3 år får for ca 300kr

Datter på 10mdr får for ca 200kr.

Min mor får for ca 400 kr

Min pap far får for 650 ca

Så køber vi til de børn vi holder jul med: 150 x 5.

Min venindes 2 børn har fået for 800kr ialt

Min svigermor har fået for ca 400kr

Svigerfar også ca 400kr 

Så er der de hjemmelavede ting fra ungerne og billeder fra inst. Det løber nok op i 600kr

Min søn får kalendergaver. Den har kostet ca 300kr at lave (har købt brugte ting)

Min mand & jeg køber ikke til hinanden i år, men finder et flot nyt spisebord gerne til et kanont januar tilbud 

Så vi er oppe på: 4800kr

Vi går ikke så meget op i pris mere hvad de bliver glade for. Så vores egne unger får ikke så dyre gaver i år. Men de får hvad de bliver glade for Dog har vi aftalt at holde os til de 150kr pr barn til den resterende familie da det først er her for en uge siden at vi aftalte at de også kom Så vi havde ikke lige så meget mere at rykke rundt med! (Jeg er samtidigt på barselsdagpenge, så vi får også lige 6-7.000 kr mindre end normalt om måneden!

Maden har vi delt op så vi skal bare stå for flæskestegen. Den køber vi hos en slagter til 440 kr.

Anmeld

12. december 2014

ESV

I år bliver rigtig dyr, der er som sådan ikke kigget på priser. Jeg er blevet færdig uddannet i år og har for første gang længe flere penge og det skulle komme alle til gode. Vi har købt gaver for næsten 8000 tilsammen men det er dem vi har købt til hinanden og vores datter der trækker beløbet op! Så mangler vi julemad og juletræ, så i år bliver rigtig dyr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.