Hvor meget bruger I på jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2014

Mama85

ALT for meget  Men vi har en juleopsparing som vi sætter penge ind i hele året, så heldigvis er det ikke noget vi mærker når der skal shoppes julegaver 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

namaha

Vi har bruge ca 2500 på gaver i år, normalt bruge bi meget mere, men da vi står og har et bryllup i febuar så er pengene små. 

Vi unge giver for 50 til os hver og til de voksne giver vi mellem 100-150 kr  til sammen pr person.

vi har så 4 familier vi skal lige gave til.

min mand har nemlig fars side, mors side (de er skildt) og hans plejefamilie også har vi min familie 

Vi skal heldigvis ikke selv holde jul for så ville det virkelig have været blevet dyrt 

Anmeld

12. december 2014

Trekløver(:

AMM00 skriver:

Hejsa  

Jah så er julen her jo igen  

synes det er såå hyggeligt med alt det pynt der er i byen og alle de lysende juletræer og den gode julestemning.. 

Jeg holder ikke selv jul, men synes det er så fedt at se alle de mennesker i storcenter der køber gaver og har vognene fyldt med ting. 

Også kom jeg til at tænke hvor mange penge bruger man egentlig til gaver i julen. 

Hvor meget er jeres budget på? 

glædelig jul allesammen

I år har vi købt for 5000 kr. Men det er forskelligt fra år til år. Vi køber ikke for bestemte beløb til folk. 

Anmeld

12. december 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Har ikke et samlet overblik, men det ser cirka sådan her ud:

juletræ: gratis gennem svigerfar

mad til juleaften: gratis - spiser ved vores forældre

juleguf/slik til juleaften: 50-100 kr

julegaver til ZM: 1600-1700

julegave til hinanden: vi giver hinanden et natbord til 750 kr hver. 

Øvrige: vi giver 8 andre gaver for 150-400 kr pr snude 

hunden får også en lille ting til 100-200 kr

og så har jeg lige købt nyt juletræstæppe i år (300 kr) og så har vi brugt 100 kr på nye lyskæder 

fra 1/2 tror jeg vi begynder at spare op, så det ikke kun er over 3 mdr at vi bruger penge til gaver osv 

Anmeld

12. december 2014

SandraXOXO

Mor får for 300. Søs for 500. Mandens mor 100kr. Gaver til 3 børn inkl sokkehaver løber op i 6000. Gaver til hinanden (mig og manden) ca 3000 i alt. Mad og juleslik, pynt og service 2000kr ca, nyt tøj og sko til dem der manglede 1000kr ca. Vi kunne sagtens gøre det billigere men i år er vi gået lidt amok  

Anmeld

12. december 2014

De3Guldklumper

Når vi er færdige med alle julegaver så rammer vi omkring de 8000kr i gaver. 

Anmeld

12. december 2014

klmf

På gaver har jeg brugt 2500 kr, mad juleaften bliver vel 500, 150 til mandelgave, konfekt 200 kr, julekalendere 100 kr, 150 kroner til forskelligt pynt og hyggeting til hjemmet. Vildt at bruge så mange penge på 1 måned 

Anmeld

12. december 2014

Rockertand

Vi har som sådan ikke noget budget, vi køber bare.

Men.......i år har jeg faktisk tænkt at foreslå min mor, at vi dropper julegaverne til alle andre end børnene.

Grunden er, at vi farer rundt og køber intetsigende gaver, som vi lige så godt bare selv kunne købe, det er jo efterhånden bare bestillingssedler, der byttes.

Derudover rejser mine forældre på en luksusferie af de helt dyre til januar (de mangler ikke noget), og jeg tænker, at min mor allerede er i gang med shopping og fokuserer på det, og at vi så bruger mere energi på at skabe hyggelige rammer juleaften med små lege osv. 

Min far har valgt at arbejde juleaften, så der var familiefædre med små børn, der kunne blive hjemme 

Jeg er faktisk lidt spændt på, hvad hun siger til det......

Anmeld

12. december 2014

Hertz

Vi har givet vores 2 børn for 1000kr hver, jeg giver min mand for 2000kr det er så både fødselsdags og julegave. Så har vi købt kopper, skåle og vaser for 100kr + glas og porcelæns tusser for 100kr som ungerne skal male til alle de voksne i familien. Og så er der 3 gaver på 200 hver til de andre børn i familien. 

Anmeld

12. december 2014

Carina:-)

Ca 15.000 på gaver - bruger mange penge på mine børn og elsker det-

Alt det andet aner jeg ikke hvad løber op i ,og pyt med det - det er kun jul enggang om året

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.