Hvor mange børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2014

Mia&Allan

Jeg har en pige fra oktober 2010 sammen med min eksmand og nu kommer der en lillebror eller lillesøster til august 2015   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

Nadia&Daniel

Milas14 skriver:

Hejsa��

Hvor mange børn har i,  jeg er lidt nysgerrig. Vi fik Milas her i feb. Og snakker om at få 1 mere. Jeg har 2 drenge mere, så det vil blive mit 4 barn!..

Vi har Laura fra okt. 10 - venter lillesøster (termin 26/2) og så må vi se om vi skal have to eller tre børn 

Anmeld

6. december 2014

Frk.S

Vi har Freja fra september 2011 og Sofie fra juli 2014.

Om vi skal have én mere har vi ikke taget stilling til endnu - men det er da bestemt ikke udelukket. Men i så fald vil det være den sidste.

Anmeld

6. december 2014

Chevro

Milas14 skriver:

Hejsa��

Hvor mange børn har i,  jeg er lidt nysgerrig. Vi fik Milas her i feb. Og snakker om at få 1 mere. Jeg har 2 drenge mere, så det vil blive mit 4 barn!..

Jeg venter vores 2. og sidste barn.

Er sikker på vi gerne ville have haft en mere på et tidspunkt - da vi kun er 25 og 26, men jeg må desværre ikke få flere, da risikoen ved endnu en graviditet kan give forfærdelige følger. Så vi priser os lykkelige for de to vi kan få 

Anmeld

7. december 2014

MorDk

En dreng fra 2010 og en pige fra 2012

Anmeld

7. december 2014

Milas14

Carina:-) skriver:

7 stk

Hejsa, er der tvillinger i mellem?

Anmeld

7. december 2014

Milas14

Tvebakken skriver:

Vi har 4 tøser. 

Det lå ikke lige i kortene - jeg har selv altid sagt 2 eller 3. 

Da vi havde fået 2, sagde manden stop, han ønskede ikke flere. Så jeg lagde ønsket om en 3'er på hylden. 

Men pludselig en dag spørger han, om han ikke skal gøre mig gravid!! Jeg så nok  ud. 

Men efter lidt betænkningstid, kom 3'eren til verden, da storesøstrene var hhv. 6 og 8. Og så gav det god mening med en ekstra, så bettefisen ikke var så alene. Så nu har vi 4 piger på 0, 2, 8, 10. 

Så sådan lidt som 2 hold. Men skønt. 

Eneste minus er alle spørgsmålene (specielt ved nr 3), om jeg havde fundet mig en ny mand? Og nej, det har jeg så ikke. 'Nå, så er det en upser?' Og nej, det er det så heller ikke. 

Nå ja, og så er der nok at se til! 

Det er osse sådan vi har det her, med et hold 2

Anmeld

7. december 2014

M (:

Milas14 skriver:

Hejsa��

Jeg har en dreng fra marts 2013 og venter en lillebror/-søster i maj 2015.

Anmeld

7. december 2014

Carina:-)

Milas14 skriver:

Hejsa, er der tvillinger i mellem?

Nej - den ældste er 25 lige om lidt og den yngste er 2½

Anmeld

7. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Søn fra 2011 og en lillesøster lige på trapperne (termin idag)

vi er ikke afvisende overfor en efternøler når vi engang er der hvor vi vil være med hus osv, hvis økonomien tillader det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.