Hvor mange børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2014

StephanieNajim

Vi har en datter fra august 2011 og tvillinge drenge fra juli 2014, og vi skal helt sikkert have flere ♡ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

Tvebakken

Vi har 4 tøser. 

Det lå ikke lige i kortene - jeg har selv altid sagt 2 eller 3. 

Da vi havde fået 2, sagde manden stop, han ønskede ikke flere. Så jeg lagde ønsket om en 3'er på hylden. 

Men pludselig en dag spørger han, om han ikke skal gøre mig gravid!! Jeg så nok  ud. 

Men efter lidt betænkningstid, kom 3'eren til verden, da storesøstrene var hhv. 6 og 8. Og så gav det god mening med en ekstra, så bettefisen ikke var så alene. Så nu har vi 4 piger på 0, 2, 8, 10. 

Så sådan lidt som 2 hold. Men skønt. 

Eneste minus er alle spørgsmålene (specielt ved nr 3), om jeg havde fundet mig en ny mand? Og nej, det har jeg så ikke. 'Nå, så er det en upser?' Og nej, det er det så heller ikke. 

Nå ja, og så er der nok at se til! 

Anmeld

6. december 2014

4kløver

Milas14 skriver:

Er det dine alle 5, eller sammenbragte

Mine alle 5  

fik 3 som ung og troede at det var slut. Fandt en ny mand og fik 2 med ham. Men de store er 20 18 17 år så dem høre vi ikke meget til.  

Anmeld

6. december 2014

Clisolka

Milas14 skriver:

Hejsa��

Hvor mange børn har i,  jeg er lidt nysgerrig. Vi fik Milas her i feb. Og snakker om at få 1 mere. Jeg har 2 drenge mere, så det vil blive mit 4 barn!..

Vi har 2 - en pige fra oktober 10 og lillebror fra september 13  Ikke flere tumlinger til os, da vi er fuldendt 

Anmeld

6. december 2014

Trekløver(:

Milas14 skriver:

Hejsa��

Hvor mange børn har i,  jeg er lidt nysgerrig. Vi fik Milas her i feb. Og snakker om at få 1 mere. Jeg har 2 drenge mere, så det vil blive mit 4 barn!..

Vi har Ibi fra 2013  

Anmeld

6. december 2014

FruStolpe

Vi har Isabella fra okt. 2010  og Caroline  fra maj. 2014.

Vi skal ikke have flere.. 

Anmeld

6. december 2014

Hvem?

Milas14 skriver:

Hejsa��

En fra Januar 2010

En fra December 2010

En fra September 2013

Og venter en til Maj 2015 

Anmeld

6. december 2014

*Mor Til Albert*

Milas14 skriver:

Hejsa��

Vi har Albert på 4 uger. ��

Vi vil gerne have en mere på et tidspunkt. 

Anmeld

6. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har to børn. En dreng fra sep 2011 og en dreng fra aug 2014. Vi vil gerne have tre i alt, så der kommer nok en til på et tidspunkt. Højst sandsynligt om 3 år

Anmeld

6. december 2014

lillespir26

Gravid med første og lige nu vil jeg kun have en mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.