Hvor mange børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2015

et-ønske

Vi har til sammen

viktor på 13, Freya på 9, Karoline på 7 - fælles Liv og My på 9 mdr

jeg vil gerne have en mere, men min mand siger nej  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

(august)

Pigerne fra 10,12 og 14. Vi skal ikke have flere

Anmeld

24. februar 2015

elskeratværemor

Vi har en søn fra 2014 og håber på at kunne give ham en lillebror/søster i løbet af 2 år 

Anmeld

24. februar 2015

Tin

Profilbillede for Tin
Milas14 skriver:

Hejsa��

Hvor mange børn har i,  jeg er lidt nysgerrig. Vi fik Milas her i feb. Og snakker om at få 1 mere. Jeg har 2 drenge mere, så det vil blive mit 4 barn!..

Min mand og jeg har 5 skønne unger.....og ja, vi har fået dem samme, ingen sammenbragte 

Har haft en drøm om flere,men min krop ville det modsatte.

Og  da jeg lige læste et andet indlæg i tråden, vil jeg da lige fortælle at vi har eget hus, 2 biler, børnene har egne værelser,  altid tøj på kroppen, er rene og velsoigneret, vi tager på ferie hvert år, og ofte tager på små turer. Mine børn lærer at være rummelig, at vise respekt og værdsætte andre for den de er.....DET er nemlig vigtigt for mig, at de kan begå sig i det moderne samfund. 

Alle er godt med fagligt i skolen,fordi de har fast lektie tid herhjemme og fordi jeg går meget op i deres skole gang og videre uddannelse. 

Så bare fordi der er mere end et par stykker, så er det ikke ensbetydende med at de skal mangle noget....tilgengæld ser jeg,at de får så meget mere ud af os og hinanden  

Anmeld

24. februar 2015

JH12

Jeg har min datter fra maj 2012

og venter lillebror her til juni 2015

og derefter skal vi ikke have flere børn 

Anmeld

24. februar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har en datter fra '09 og en søn fra '12, og jeg skal ikke have flere børn.

Jeg kan godt lide, at jeg har mulighed for at tage dem med på ferie, og jeg kan hjælpe dem via opsparing til uddannelse (som herovre koster knaster), og de er nu så store, de ikke behøver min udelte opmærksomhed - jeg kunne bestemt ikke tænke mig at starte forfra med natteroderi mm.

Jeg kan i stedet for fokusere lidt mere på mig selv og opfylde nogle af mine drømme mht karriere. 

Anmeld

24. februar 2015

Stjerneskud84

Milas14 skriver:

Hejsa��

Hvor mange børn har i,  jeg er lidt nysgerrig. Vi fik Milas her i feb. Og snakker om at få 1 mere. Jeg har 2 drenge mere, så det vil blive mit 4 barn!..

Jeg har 2 børn... 

Anmeld

24. februar 2015

Sitrani

Milas14 skriver:

Hejsa��

Vi har en pige fra juni 2011 og en pige fra oktober 2014  ku godt finde på at lave flere når overskuddet kommer til det.. og hvis min krop vil tillade mig det... 

Anmeld

24. februar 2015

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Vi har en dreng fra 2011 og en pige fra 2012

Der kommer ikke flere

Anmeld

24. februar 2015

mortilsilke

Jeg har en pige fra september 2014. Født for tidlig og signalstærk - født med maveproblemer - så der var og stadig er rigtig meget at se til, men en dag håber jeg det bliver nemmere og mere overskud, jeg vil gerne have én mere - og min kæreste 2  nu må vi se!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.