Hvor lang tid tog jeres fødsel fra første ve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
FrkGranger skriver:

21 timer fra første ve..

Mine veer varede fra start af 45-60 sek og med 5 min imellem..

2 timers presse veer hvor jeg først måtte presse med de sidste 50 min

Puha det var længe at have presseveer - og jeg synes min ene time var slem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

FrkGranger

mor:) skriver:

Puha det var længe at have presseveer - og jeg synes min ene time var slem

Var det også...

Han kom ikke ned i bækkenet og til sidst blev jeg nød til at presse selv om han manglede 6 cm da hans hjertelyd dykkede

Anmeld

3. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
FrkGranger skriver:

Var det også...

Han kom ikke ned i bækkenet og til sidst blev jeg nød til at presse selv om han manglede 6 cm da hans hjertelyd dykkede

Åh hvor stressende. Utroligt hvad man går igennem og man gør det sørme igen og igen

Anmeld

3. december 2014

Krussedulle

put skriver:

Min første fødsel tog 6 timer fra første lille ve derhjemme til han var ude og Havde 3 presse veer.

min anden fødsel tog 3 timer fra første lille ve derhjemme til han var ude. Havde 2 presse veer.  Nåede kun at være på sygehuset i en time før han blev født. 

Begge gange hurtige fødsler og med vestorm.  går nu med tanker om at prøve en hjemmefødsel ved 3 fødsel af frygt for at jeg ikke når på sygehuset.

Hvor lang tid tog jeres fødsler fra første ve? 

2 timer.

i første presseve kom han (min nr. 3)

Anmeld

3. december 2014

A&F

put skriver:

Min første fødsel tog 6 timer fra første lille ve derhjemme til han var ude og Havde 3 presse veer.

min anden fødsel tog 3 timer fra første lille ve derhjemme til han var ude. Havde 2 presse veer.  Nåede kun at være på sygehuset i en time før han blev født. 

Begge gange hurtige fødsler og med vestorm.  går nu med tanker om at prøve en hjemmefødsel ved 3 fødsel af frygt for at jeg ikke når på sygehuset.

Hvor lang tid tog jeres fødsler fra første ve? 

Min første fødsel tog 4 timer og 28 min inkluderet tegnblødning , til vandet gik og så veer og fødsel. Var på sygehuset en lille time så havde jeg født. Anden fødsel tog fra første ve til vandet gik og veer 2 timer og 20 min,  nåede lige at ankomme på sygehuset og så havde jeg født 15 min efter! Frygter også , at jeg ikke når på sygehuset når vi en dag skal have en 3'er. Så jeg tænker også meget på en hjemmefødsel 

Anmeld

4. december 2014

Mutti2

3 timer og 14 min �� Så er spændt på hvordan det kommer til at gå her 2. Gang ��

Anmeld

4. december 2014

Dianabk

13 timer 

Anmeld

4. december 2014

Kvist

Første gang med min søn, tog det 8 timer, fra første ve til fødsel..

I mandags fødte jeg så lillesøster, det tog 1 time fra første ve til hun var født.. Så meget hurtigt..

Anmeld

4. december 2014

tossen93

8 timer

Anmeld

4. december 2014

LinLin

1. 9 1/2 t

2. 4 1/2 t

3. Flere uger med snydeveer, men da det rigtigt gik i gang ca 12 t (3 timer hvor de gjorde ondt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.