Hvor lang tid tog jeres fødsel fra første ve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.951 visninger
39 svar
1 synes godt om
3. december 2014

put

Min første fødsel tog 6 timer fra første lille ve derhjemme til han var ude og Havde 3 presse veer.

min anden fødsel tog 3 timer fra første lille ve derhjemme til han var ude. Havde 2 presse veer.  Nåede kun at være på sygehuset i en time før han blev født. 

Begge gange hurtige fødsler og med vestorm.  går nu med tanker om at prøve en hjemmefødsel ved 3 fødsel af frygt for at jeg ikke når på sygehuset.

Hvor lang tid tog jeres fødsler fra første ve? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

Trekløver(:

put skriver:

Min første fødsel tog 6 timer fra første lille ve derhjemme til han var ude og Havde 3 presse veer.

min anden fødsel tog 3 timer fra første lille ve derhjemme til han var ude. Havde 2 presse veer.  Nåede kun at være på sygehuset i en time før han blev født. 

Begge gange hurtige fødsler og med vestorm.  går nu med tanker om at prøve en hjemmefødsel ved 3 fødsel af frygt for at jeg ikke når på sygehuset.

33 timer

Anmeld

3. december 2014

Morgensol

1. Gang tog det 8,5 time og anden gang tog det kun 4 timer.. 

Anmeld

3. december 2014

SRP

Min første fødsel tog 6 timer fra de første små veer og den anden fødsel to 4 timer fra veerne begyndte

Anmeld

3. december 2014

Bissen

Min tog 14 timer efter vandafgang men kun 3,5 timer efter veerne startede. 

Lyder da som en god ide med hjemmefødsel hvis du er tryg ved det - så er der mere ro på  

overvejer selv hjemmefødsel når jeg skal have en til... 

Anmeld

3. december 2014

StephanieNajim

1. Fødsel tog 5 en halv time fra start til slut 

2. Fødsel (tvillinger) tog 3 en halv time fra start til slut ☺

Anmeld

3. december 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang tog det 12 timer

2. gang tog det 22 timer

Anmeld

3. december 2014

Vivienne

put skriver:

27 timer 

Anmeld

3. december 2014

An&Jo

Min fødsel tog 36 timer

Anmeld

3. december 2014

Stjerneskud84

Første gang: startede det en fredag morgen tidlig og fødte tirsdag morgen lidt over 4... 

Anden gang: startede det til middag på terminen og fødte næste morgen lidt over 9... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.