Hvor lang tid tog jeres fødsel fra første ve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2014

Fine_007

Min tog 21 timer fra første ve. Der var jeg også lige erklæret for i aktiv fødsel - lidt for lang tid efter min mening!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

Fine_007

FrkGranger skriver:

21 timer fra første ve..

Mine veer varede fra start af 45-60 sek og med 5 min imellem..

2 timers presse veer hvor jeg først måtte presse med de sidste 50 min

Pyha, det lyder fuldstændig som min fødsel.. 

Anmeld

3. december 2014

Hertz

Min varede 3 timer havde meget få og uregelmæssige veer i alt 5 veer den første halvanden time. Derefter gik veerne i stå og de måtte lægge vedrop og ved næste ve hev de hende ud med kop. Frygter min næste fødsel her om 4 mdr

Anmeld

3. december 2014

Bell'star

Min fødsel tog 35 timer fra første ve til han var ude (dog med 12 timers pause, hvor veerne gik i sig selv igen.. Og det selvfølgelig lige inden der var kort nok tid imellem til, at man skulle kontakte fødeafdelingen) - følte man sig snydt i de 12 timer!? - JA, det tror jeg nok man gjorde! 

Anmeld

3. december 2014

Aabye

Mine fødsler har taget hhv: min første -  4t 50m (kun 2 timer fra det begyndte at gøre ondt), og 1t 20m med nr 2..

Anmeld

3. december 2014

Clisolka

put skriver:

Min første fødsel tog 6 timer fra første lille ve derhjemme til han var ude og Havde 3 presse veer.

min anden fødsel tog 3 timer fra første lille ve derhjemme til han var ude. Havde 2 presse veer.  Nåede kun at være på sygehuset i en time før han blev født. 

Begge gange hurtige fødsler og med vestorm.  går nu med tanker om at prøve en hjemmefødsel ved 3 fødsel af frygt for at jeg ikke når på sygehuset.

Hvor lang tid tog jeres fødsler fra første ve? 

Ved nr. 1 fik jeg taget vandet 17.30 fredag aften, hvor jeg efter 30 min fik veer - hun er født ved et AKS lørdag morgen kl. 9.19 

Lillebror derimod havde lidt mere travlt Jeg vågnede kl. 02 om natten med rigtige veer - vi var på sygehuset kl. 07, og han er født ved en normal fødsel 9.57 

Anmeld

3. december 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Min første fødsel tog 96 minutter.

Anden fødsel 5,5 time  

Anmeld

3. december 2014

Toeffe87

8 timer i alt

Anmeld

3. december 2014

serinasmor

12 timer på klokkeslet  

fik den første ve 19.15 

hun blev født 07.15

Anmeld

3. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

1. Fødsel: 5 timer - presseveer i knap en time. 

2. Fødsel: 3 timer, presseveer i knap en time.

Mine presseveer var meget korte og der var langt tid imellem - derfor det tog så lang tid, men fordelen ved det har været at jeg ikke bristede ved nogen af mine fødsler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.