Hudorme og dybe huller på næsen - råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2014

CaWi

Pigeeeeen skriver:

Vil lige sige at en kosmetolog godt kan give synlige resultater på 3 mdr hvis man følger programmet og behandlingen hun ligger for en

Jeg har heller ikke skrevet man ikke kan få synlige resultater? 

Men at den ikke kan blive HELT fin på så kort tid, og at det ofte kan tage op til et år, før man får et tilfredsstillende resultat og er kommet ordentligt til bunds.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

ann-kristina

EnGodMor skriver:

Ring til en hud læge og få en tid. 

Du skal ikke henvises fra egen læge mere, men blot selv ringe til hud lægen efter en tid

Nej, man skal stadig have en henvisning. Det er kun øjenlæge og ørelæge, der ikke kræver henvisning. 

Anmeld

4. december 2014

Anonym trådstarter

Alabama skriver:

Du bør opsøge en (klinisk) kosmetolog, men kan se du har fået mange gode råd her, så vil bare give et til make up

Nu ved jeg ikke hvilket mærke du bruger men det er super vigtigt at bruge mineral make up når man har uren hud - jeg lider/led selv af acne, så jeg kender desværre en del til problemet.

Personligt bruger jeg Jane Iredale - og ja, det er dyrt. Men det gør bestemt IKKE min hud værre, ligger ikke som en maske og fedter ikke til.

I øvrigt holder produkterne længere end billige. Kører lige nu på Foundation og pudder jeg købte i Maj, så det kan godt betale sig.

super tak

Anmeld

4. december 2014

Hugoline.

Store porer kan man ikke gøre noget ved, men et produkt med bha er fantastisk. Jeg bruger selv paulas choice og har aldrig haft pænere hud

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Hugoline. skriver:

Store porer kan man ikke gøre noget ved, men et produkt med bha er fantastisk. Jeg bruger selv paulas choice og har aldrig haft pænere hud

hvad er bha?  

Anmeld

5. december 2014

Mas

Hej - jeg har selv lidt helt vildt af hudorme både på næse og hage. Og de er tilmeld kommet i en alder af 30 år. Havde aldrig problemer før. Kan godt forstå at det tærer på selvtilliden. Jeg har selv været der. Det er bare så hårdt at føre en samtale og se en person i øjenene og tænke "kigger de mon på min bums eller hudorme?"

Nå men det jeg egentlig vil frem til er at jeg har haft det vilde resultater med et produkt der hedder Dr. Murad. De har flere serier. Særligt en serum fra den lilla linje der hedder "T-zone pore refining serum" har gjort underværker.  Selv min kosmetolog er imponeret over resultaterne! Det er lidt i den dyre ende, men drøj i brug. Og tilsidst er det faktisk en temmelig billig selvtillidsbooster ;-)

Derudover skal du selvfølgelig til en kosmetolog og få lavet en dybderens. Det pynter ALTID på huden. Held og lykke med at finde de rette produkter til din hud!

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Mas skriver:

Hej - jeg har selv lidt helt vildt af hudorme både på næse og hage. Og de er tilmeld kommet i en alder af 30 år. Havde aldrig problemer før. Kan godt forstå at det tærer på selvtilliden. Jeg har selv været der. Det er bare så hårdt at føre en samtale og se en person i øjenene og tænke "kigger de mon på min bums eller hudorme?"

Nå men det jeg egentlig vil frem til er at jeg har haft det vilde resultater med et produkt der hedder Dr. Murad. De har flere serier. Særligt en serum fra den lilla linje der hedder "T-zone pore refining serum" har gjort underværker.  Selv min kosmetolog er imponeret over resultaterne! Det er lidt i den dyre ende, men drøj i brug. Og tilsidst er det faktisk en temmelig billig selvtillidsbooster ;-)

Derudover skal du selvfølgelig til en kosmetolog og få lavet en dybderens. Det pynter ALTID på huden. Held og lykke med at finde de rette produkter til din hud!

tak er ligeglad med hvad det koster, bare det virker! har brugt flere 1000 kroner på allle mulige seriser som jeg ikke har været tilfreds med. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.