Hudorme og dybe huller på næsen - råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2014

Anonym trådstarter

okay tak for jeres råd, vil prøve at høre en hudplejer af.. håber det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

mortilsilke

En konjac svamp - og så har avene cleanance K - en kemisk peeling gjort seriøst underværker på netop samme problem hos mig!

Anmeld

3. december 2014

Anonym trådstarter

VenterVanessa skriver:

En konjac svamp - og så har avene cleanance K - en kemisk peeling gjort seriøst underværker på netop samme problem hos mig!

har den grønne konjak svamp, hvilken har du og hvor tit bruger du den ?

Anmeld

3. december 2014

Pigent

Anonym skriver:

Har virkelig MANGE ulækre hudorme på næsen og hagen! værst på næsten, kan hver dag presse 'fedt/snavs' ud af hullerne, det er så klamt! og de ødelægger min selvtillid. selv med en masse bruncreme kan man se dem, enten hullerne ellers at de er 'fyldt' op af make-up.. ville bare så gerne have en ren og glat hud..Renser min hud hver dag med Qlinique 3 serien til fedtet/uren hud.. 

Nogen der lider af samme? Har I nogle råd til hvordan man får dem væk? eller i hvert fald kan skjule det under make up?? 

Jeg bruger ikke brun creme eller pudder til hverdag, det har hjulpet mig. Dengang jeg brugte den hverdag så min hud forfærdelig ud.

Jeg bruger slet ikke make up mere, det er kun hvis jeg skal til noget. 

Anmeld

3. december 2014

fo82

Anonym skriver:

har den grønne konjak svamp, hvilken har du og hvor tit bruger du den ?

Du skal have fat i den sorte som er decideret til acne - og så fat i avene produkter fra apoteket...

få altid læge/hudlæge med ind over... Detksn være acne rosacea og det kan man ikke rense eller smøre væk, det skal behandles. 

Anmeld

3. december 2014

Alabama

Du bør opsøge en (klinisk) kosmetolog, men kan se du har fået mange gode råd her, så vil bare give et til make up

Nu ved jeg ikke hvilket mærke du bruger men det er super vigtigt at bruge mineral make up når man har uren hud - jeg lider/led selv af acne, så jeg kender desværre en del til problemet.

Personligt bruger jeg Jane Iredale - og ja, det er dyrt. Men det gør bestemt IKKE min hud værre, ligger ikke som en maske og fedter ikke til.

I øvrigt holder produkterne længere end billige. Kører lige nu på Foundation og pudder jeg købte i Maj, så det kan godt betale sig.

Anmeld

3. december 2014

Jibbe

Og så skal du drikke masser af vand så kroppen udrenser

Anmeld

3. december 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

dvs jeg ikke må gå med makeup?  min hud er virkelig grim, så vil gerne dække den.

har dog de sidste 3 måneder, IKKE gået med brunecreme. min hud er stadig ikke blevet pænere.. OG kan stadig presse snask ud.. 

skal man gå til en specialtlist eller hudplejer?? 

Jeg har også hørt dårlig plan med make up det gør at din hun ikk kan ånde og så får du flere og flere af de der 

Anmeld

3. december 2014

Stimap

Anonym skriver:

okay tak for jeres råd, vil prøve at høre en hudplejer af.. håber det virker

Selvom det bliver svært , så husk god tålmodighed... Der kan sagtens gå op imod et år, før huden reagere som den "skal" ... Men ja, en tur forbi en hudanalytiker med dig, så du kan finde ud af hvorfor din hud er sådan og hvad du kan gøre ved den ...

husk at rens huden 2 gange om dagen, 2 gange hver gang .. Så du får alt make-up, hudfedt og snavs med :-) brug en scrub en gang om ugen og en maske (men få anbefalet det der passer til din hudtype, ved kosmetikeren) 

Anmeld

3. december 2014

Krydserfingre

CAWI skriver:

Vil helt klart også anbefale at gå til en hudplejer og få analyseret din hud.

Har man problemer med sin hud, kan man (hverken en selv eller kosmetolog) ikke gøre huden helt flot på 3 mdr. Det kan tage op til et år, inden man ser flotte resultater. 

Har man store porer, kan man med en  dermaroller "ødelægge/irritere" huden, således at den regenerere, og porerne bliver mindre. 

Vil lige sige at en kosmetolog godt kan give synlige resultater på 3 mdr hvis man følger programmet og behandlingen hun ligger for en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.