Hudorme og dybe huller på næsen - råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.854 visninger
36 svar
10 synes godt om
2. december 2014

Anonym trådstarter

Har virkelig MANGE ulækre hudorme på næsen og hagen! værst på næsten, kan hver dag presse 'fedt/snavs' ud af hullerne, det er så klamt! og de ødelægger min selvtillid. selv med en masse bruncreme kan man se dem, enten hullerne ellers at de er 'fyldt' op af make-up.. ville bare så gerne have en ren og glat hud..Renser min hud hver dag med Qlinique 3 serien til fedtet/uren hud.. 

Nogen der lider af samme? Har I nogle råd til hvordan man får dem væk? eller i hvert fald kan skjule det under make up?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

Nystart

En sikker måde at gøre det endnu værre er netop din sminke....

Ren huden, og gi en go creme... LAD VÆR at pil i dem og putte alt muligt dæk hen over.... Din hud trænger til ro og rensning....

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

En sikker måde at gøre det endnu værre er netop din sminke....

Ren huden, og gi en go creme... LAD VÆR at pil i dem og putte alt muligt dæk hen over.... Din hud trænger til ro og rensning....

dvs jeg ikke må gå med makeup?  min hud er virkelig grim, så vil gerne dække den.

har dog de sidste 3 måneder, IKKE gået med brunecreme. min hud er stadig ikke blevet pænere.. OG kan stadig presse snask ud.. 

skal man gå til en specialtlist eller hudplejer?? 

Anmeld

2. december 2014

Holst85

Gå på apoteket og spørg efter en svamp som er lavet på naturprodukt, de findes i sorte, røde,hvide.. De sku være super gode, kan ikke huske hvad de hedder,men er lavet på noget ala kartoffel hvis det havde været i Danmark..

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

Holst85 skriver:

Gå på apoteket og spørg efter en svamp som er lavet på naturprodukt, de findes i sorte, røde,hvide.. De sku være super gode, kan ikke huske hvad de hedder,men er lavet på noget ala kartoffel hvis det havde været i Danmark..

har købt sådan en kul-svamp tror jeg det hedder?? Fås i forskellige farver.. købt ved skønhedssalon/hudplejer.. synes ikke den virker.. 

Anmeld

2. december 2014

Muffinmus

Dermalogica har en lækker ansigtsrens...mums, bruger den selv. Den holder i et år ca. Du skal rense dit ansigt enten i varmt vand her dag eller med rensemælk eller lign produkter hvis du vil det. D kan duppe din hun tør, ikke gnide.... Undgå al creme på næse, hage og pande. 

Make up er hudens fjende hvad renhed angår og skaber blot en ond cirkel. Evt rens dine porer efter bad med godt damp hvor der er løsnet op. 

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Dermalogica har en lækker ansigtsrens...mums, bruger den selv. Den holder i et år ca. Du skal rense dit ansigt enten i varmt vand her dag eller med rensemælk eller lign produkter hvis du vil det. D kan duppe din hun tør, ikke gnide.... Undgå al creme på næse, hage og pande. 

Make up er hudens fjende hvad renhed angår og skaber blot en ond cirkel. Evt rens dine porer efter bad med godt damp hvor der er løsnet op. 

hvor køber man Dermalogica? 

okay, vil prøve dine tips. tak.

Anmeld

2. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har hørt at den der Black mask skulle være super god. Og dyr. Men pengene værd.

Ellers gå til de professionelle! Kan anbefales at bruge nogle penge på sig selv. 

Anmeld

2. december 2014

Stjerneskud84

Black head killer er super til dette problem.. 

Anmeld

2. december 2014

Krydserfingre

Jeg er uddannet kosmetolog/hudterapeut og vil klart anbefale dig at tage til en kosmetolog og få lavet en hudanalyse for at klargøre HVORFOR du har uren hud også kan du samtidigt blive guidet i de bedste produkter til din hud. Helt klart det eneste man kan gøre for at være helt på den sikre side - og det er pengene værd held og lykke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.