Hudorme og dybe huller på næsen - råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2014

Carina:-)

Ja ind til en proff og få en dybderens og vejledning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

CaWi

Vil helt klart også anbefale at gå til en hudplejer og få analyseret din hud.

Har man problemer med sin hud, kan man (hverken en selv eller kosmetolog) ikke gøre huden helt flot på 3 mdr. Det kan tage op til et år, inden man ser flotte resultater. 

Har man store porer, kan man med en  dermaroller "ødelægge/irritere" huden, således at den regenerere, og porerne bliver mindre. 

Anmeld

2. december 2014

Rockertand

CAWI skriver:

Vil helt klart også anbefale at gå til en hudplejer og få analyseret din hud.

Har man problemer med sin hud, kan man (hverken en selv eller kosmetolog) ikke gøre huden helt flot på 3 mdr. Det kan tage op til et år, inden man ser flotte resultater. 

Har man store porer, kan man med en  dermaroller "ødelægge/irritere" huden, således at den regenerere, og porerne bliver mindre. 

har du erfaring med en dermaroller? Virker den?

Anmeld

2. december 2014

2721

Kontakt din læge og få en henvisning til en hudlæge

Anmeld

2. december 2014

EnGodMor

Ring til en hud læge og få en tid. 

Du skal ikke henvises fra egen læge mere, men blot selv ringe til hud lægen efter en tid

Anmeld

2. december 2014

Chevro

Anonym skriver:

Har virkelig MANGE ulækre hudorme på næsen og hagen! værst på næsten, kan hver dag presse 'fedt/snavs' ud af hullerne, det er så klamt! og de ødelægger min selvtillid. selv med en masse bruncreme kan man se dem, enten hullerne ellers at de er 'fyldt' op af make-up.. ville bare så gerne have en ren og glat hud..Renser min hud hver dag med Qlinique 3 serien til fedtet/uren hud.. 

Nogen der lider af samme? Har I nogle råd til hvordan man får dem væk? eller i hvert fald kan skjule det under make up?? 

De dybe porer kan du desværre intet gøre ved :/ Dem døjer jeg selv med!

men du skal have ordenlig fugtighed til huden. Gå til en kosmetolog og få renset din hud! (:

jeg bruger makeup hver dag - dog får jeg nogle gsnge om året genskabt balancen i huden hos kosmetologen, og så køber jeg de cremer - masker osv som matcher min hud, hos kosmetologen også! :-)

Anmeld

2. december 2014

CaWi

Rockertand skriver:

har du erfaring med en dermaroller? Virker den?

Efter 6 mdr hvor jeg brugte den, er mine pore blevet mindre.

Så for mig har det i hvert fald virket.

Anmeld

2. december 2014

1974

Holst85 skriver:

Gå på apoteket og spørg efter en svamp som er lavet på naturprodukt, de findes i sorte, røde,hvide.. De sku være super gode, kan ikke huske hvad de hedder,men er lavet på noget ala kartoffel hvis det havde været i Danmark..

Konjac svamp er super go ..min hud er blivet så fin efter jeg er begyndt med dem ��

Anmeld

2. december 2014

mch

Anonym skriver:

Har virkelig MANGE ulækre hudorme på næsen og hagen! værst på næsten, kan hver dag presse 'fedt/snavs' ud af hullerne, det er så klamt! og de ødelægger min selvtillid. selv med en masse bruncreme kan man se dem, enten hullerne ellers at de er 'fyldt' op af make-up.. ville bare så gerne have en ren og glat hud..Renser min hud hver dag med Qlinique 3 serien til fedtet/uren hud.. 

Nogen der lider af samme? Har I nogle råd til hvordan man får dem væk? eller i hvert fald kan skjule det under make up?? 

Alle jeg kender der har prøvet det produkt du skriver at du bruger har oplevet deres hud problem blev værre, så jeg ville i hvert fald anbefale at skifte produkter.  Derudover skift til sminke som din hud kan ånde igennem (kan købes i matas) ellers hold en pause med at gå med sminke.

Jeg har selv haft samme problem og jeg skiftede til forskellige mærker som var uden parfume og parabenere og stoppede med sminke og det har hjulpet rigtig meget, men der er dog stadig en lille smule tilbage. 

Anmeld

2. december 2014

sne190810

Sauna  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.