tryghedsscanning, føler vores lys blev slukket.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2014

missyM

Rockertand skriver:

STOP nu, du er gravid, så prøv at skubbe katastrofetankerne væk, du kommer til at drive dig selv til vanvid og glemmer at leve og nyde øjeblikket, hvis du ikke lærer at berolige dig selv og tænke rationelle tanker.

Nu skal man sikkert passe på med hvordan man vælger at udtrykke sig på sider som denne. Så jeg må nøjes med at skrive.......

Hvis du passe dit, så passer jeg mit 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Rockertand

missyM skriver:

Nu skal man sikkert passe på med hvordan man vælger at udtrykke sig på sider som denne. Så jeg må nøjes med at skrive.......

Hvis du passe dit, så passer jeg mit 

Det var ikke ondt ment, men en formaning om at nyde det i stedet for at male fanden på væggen - der kommer tonsvis af bekymringer fremover, du skal forholde dig til, så prøv at nyde det lidt nu.  

Anmeld

9. december 2014

ErDetSnartNU

missyM skriver:

Mine blodprøver stiger fint som de skal

Jeg glemte bare at høre ham om.....

-  i tilfælde af en MA om HCG hormonet så stadig fortsætter med at stige ? 

Jeg er i gang med at få taget blodprøver for at tjekke hcg, og jeg spurgte min læge om gestationssækken (den som fosteret er i og som danner hormoner) "opdager" det så snart fosteret er dødt, eller om der går noget tid, hvor den bliver ved med at danne hormoner. Hun sagde, at det opdages med det samme, og det netop er derfor man tager blodprøver for at måle hcg stigningen  

Anmeld

9. december 2014

missyM

Rockertand skriver:

Det var ikke ondt ment, men en formaning om at nyde det i stedet for at male fanden på væggen - der kommer tonsvis af bekymringer fremover, du skal forholde dig til, så prøv at nyde det lidt nu.  

Jeg læser det som at du konkluderer en del følelser/ting på mine vegne. Og det har jeg meget svært ved hvordan du kan gøre. - hvilket pissede mig af 

Anmeld

9. december 2014

missyM

ErDetSnartNU skriver:

Jeg er i gang med at få taget blodprøver for at tjekke hcg, og jeg spurgte min læge om gestationssækken (den som fosteret er i og som danner hormoner) "opdager" det så snart fosteret er dødt, eller om der går noget tid, hvor den bliver ved med at danne hormoner. Hun sagde, at det opdages med det samme, og det netop er derfor man tager blodprøver for at måle hcg stigningen  

hvor dejligt at høre. Heldigt at jeg alligevel ikke var den eneste som tænkte over det spørgsmål �� rigtigt mange tak. 

Anmeld

9. december 2014

JH12

missyM skriver:

Noget helt andet er ... hvis der er nogen der læser med 

Jeg har efter den her tur, fået en ubehagelig trang til at gerne ville inddrage min mor i det hele. Jeg har rigtigt meget lyst til at få et kram af hende og fortælle hende hvad jeg føler. Igår var jeg et split sekunt fra at fortælle hende at jeg simpelthen er så forvirret og ked af det.

Min kæreste synes det er en dårlig ide, og ønsker fortsat at holde det hele skjult ... Han er trykket af situationen og er ked af det.  Og selvom jeg kan fortælle ham alt, føler jeg måske ikke helt han kan sætte sig ind i præcis hvordan jeg har det. Og det ved jeg bare at min mor ville kunne (tænker generelt om det er en "mor" rolle/ting" ..

Imorgen skal hun sidde i venteværelset til min læge imens jeg får taget en blodprøve. Hun tror jeg blot skal ind og ha taget rutine mæssige blodprøver.. Alt imens jeg i princippet skal ind og ha taget en blodprøve som muligvis kan fortælle mig om jeg skal være mor - og derved få drømmen til at blive til virkelighed. 

- min mor er min bedste veninde i hele verden, for hun holder tæt og jeg ved jeg kan komme med alt. uanset hvad... Men kan jeg tillade mig at fortælle hende det uden min kæreste ved det - fordi jeg rent egoistisk har brug for det? 

Først og fremmest tillykke med det lille spir  

for det andet, jeg synes helt bestemt du skal fortælle din mor om det.. For hvis det værste tænkelig skulle ske, er din mor højst sandsynlig en bedre støtte end din kæreste..  

Jeg har 3 gravditeter bare mig og er gravid for 4 gang. 

Første gang gik som smurt, og der kom en dejlig pige ud af det.. 2 og 3 gang var det FANTASTISK at have min mor indover, da det desværre ikke ente helt godt.. Og min mor kunne meget bedre hjælpe og snakkes med end min kæreste.. denne gang ved mange flere det, så jeg har nogen at snakke med.. 

Anmeld

12. december 2014

missyM

OPDATERING 

Jeg har nu været til genscanning, og der så vi hjerteblink hos hvad der ligner en lille reje 

Min kæreste er helt oppe at køre, og har tigget og bedt om at vi fortæller det på mandag til min fødselsdag. Han kan ikke vente til NF

Tak for alle de støttende ord jeg har fået med på vejen af jer herinde  

Anmeld

12. december 2014

Trekløver(:

missyM skriver:

OPDATERING 

Jeg har nu været til genscanning, og der så vi hjerteblink hos hvad der ligner en lille reje 

Min kæreste er helt oppe at køre, og har tigget og bedt om at vi fortæller det på mandag til min fødselsdag. Han kan ikke vente til NF

Ej stort tillykke  Hvor dejligt med sådan en god opdatering 

Anmeld

12. december 2014

Familie

missyM skriver:

OPDATERING 

Stort tillykke med jeres lille baby  Vi kunne heller ikke vente med at fortælle det og skal først til NF d. 13. januar 

Anmeld

12. december 2014

l.kjoeller

missyM skriver:

OPDATERING 

Wee. Skønt at høre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.