Kitty-Katten skriver:
Dejligt at høre! 
Jeg tog ikke til nogen scanning før nakkefold i begge mine graviditeter da jeg med meget baguddrejet livmoderen ikke ville få noget ud af det i følge lægerne på gynækologisk ambulatorium i Aalborg som jeg var tilknyttet imens jeg blev gravid. De sagde at de ikke ville kunne måle præcist så tidligt og ofte ikke ville kunne komme til, ej heller ved en indvendig scanning. Ved begge mine nakkefoldsscanninger og misdannelsesscanninger var de nødt til også at scanne del indvendigt og udvendigt for at kunne se alt det de skulle. Så du skal være tryg ved dem du tager med til scanninger fremover, da der nok er stor sandsynlighed for at du må smide bukserne
jeg valgte derfor kun at tage min mand med, eller tage selv afsted.
Ja, det var rigtigt dejlgt. For hvis den ligger fint nu, så lå den sikkert også fint i Tirsdags..
På mandag vil jeg nemlig spørge dem om hvad de tænker om den nye scanning d. 12 om jeg skal aflyse og bare vente til NF eller om de synes at jeg godt kan prøve 
Jeg håber så inderligt at mit forløb bliver som dit, og at det blot er super dårlig informationer jeg har fået omkring den bagoverbøjet livmoder - for sådan noget synes jeg jo ikke de kan forvente at en førstegangs gravid kan vide 
Tak for dit indlæg

Anmeld