tryghedsscanning, føler vores lys blev slukket.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2014

esioul

missyM skriver:

Det var inde i Scanningsklinikken, i kennedy arkaden jeg blev scannet

Hun gjorde det også udenpå hos mig. Kan huske jeg undrede mig meget. Gik derfra og havde spildt pengene. - følte jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

missyM

esioul skriver:

Hun gjorde det også udenpå hos mig. Kan huske jeg undrede mig meget. Gik derfra og havde spildt pengene. - følte jeg..

Hvor tidligt var du derinde? og kunne hun se noget ?

Anmeld

2. december 2014

Leonora

Hvor langt er du, ifølge dine egne beregninger? 

Det er helt galt at scanne uden på før uge 10. 

Så jeg synes bestemt ikke du skal panikke. Jeg synes du skal kontakte dem i morgen og forlange en scanning indvendigt. 

Knus Louise 

Anmeld

2. december 2014

Kay

missyM skriver:

Jeg håber virkelig også at den bare driller mig. Og hvis vi ender med at få det barn, får den skæld ud som det første

Jeg har lige talt med nogle andre, de under sig gevaldigt over at skanningen ikke foregik indvendigt, når min livmoder er meget bagoverbøjet. 

så lige nu håber jeg at hun bare ikke har kunne finde den fordi hun scannede mig uden på maven :p

Alle de tidlige scanning jeg har været til (7 stk fordelt på 3 graviditeter, to af dem endte med en baby) er jeg blevet scanner indvending da en udvendig scanning simpelthen er for upræcis så tidligt i forløbet

håber på det hele ser fint ud næstegang

Anmeld

2. december 2014

missyM

Leonora skriver:

Hvor langt er du, ifølge dine egne beregninger? 

Det er helt galt at scanne uden på før uge 10. 

Så jeg synes bestemt ikke du skal panikke. Jeg synes du skal kontakte dem i morgen og forlange en scanning indvendigt. 

Knus Louise 

Jeg er efter min egne beregninger 7+0. Men efter en længere samtale i dag med min mand er vi ikke sikre på om sidste mensturation var d. 14/10.. Det eneste vi ved var at vi hygge os sidst d. 2/11 ... så måske er jeg under 7 uger

mig bekendt foretager de kun udvendige scanninger

Altså jeg er igen så glad, og jo mere i alle siger at det ikke er i orden at scanne udvendigt så tidligt, jo mere ro får jeg i kroppen. Og nu får jeg svar på min blodprøve og den sidste scanning.. Og derefter bestiller vi tid til en indvendig scanning

Anmeld

2. december 2014

missyM

Kay skriver:

Alle de tidlige scanning jeg har været til (7 stk fordelt på 3 graviditeter, to af dem endte med en baby) er jeg blevet scanner indvending da en udvendig scanning simpelthen er for upræcis så tidligt i forløbet

håber på det hele ser fint ud næstegang

Tak for endnu et mere betryggende svar - Selvfølgelig er chancen der stadig for at spiren er væk.. MEN i det mindste kan det da være at de næste gang kan finde en blommesæk 

Jeg må have mig en indvendigscanning snarest

Anmeld

3. december 2014

Kay

missyM skriver:

Tak for endnu et mere betryggende svar - Selvfølgelig er chancen der stadig for at spiren er væk.. MEN i det mindste kan det da være at de næste gang kan finde en blommesæk 

Jeg må have mig en indvendigscanning snarest

Hvis jeg var dig havde jeg fortalt lægen hvad du oplevede og at du er meget utrykt og så kan han måske sende dig til scanning,

Jeg  har pco så grunden til mine tidlige scanninger er at bestemme terminen, og jeg er alle gange af lægen blevet henvist til gynækolog der også kan scanne og de gør det indvendigt

Anmeld

3. december 2014

missyM

tak for svar, skal til læge i morgen  

tager en snak med dem der

Anmeld

3. december 2014

missyM

Noget helt andet er ... hvis der er nogen der læser med 

Jeg har efter den her tur, fået en ubehagelig trang til at gerne ville inddrage min mor i det hele. Jeg har rigtigt meget lyst til at få et kram af hende og fortælle hende hvad jeg føler. Igår var jeg et split sekunt fra at fortælle hende at jeg simpelthen er så forvirret og ked af det.

Min kæreste synes det er en dårlig ide, og ønsker fortsat at holde det hele skjult ... Han er trykket af situationen og er ked af det.  Og selvom jeg kan fortælle ham alt, føler jeg måske ikke helt han kan sætte sig ind i præcis hvordan jeg har det. Og det ved jeg bare at min mor ville kunne (tænker generelt om det er en "mor" rolle/ting" ..

Imorgen skal hun sidde i venteværelset til min læge imens jeg får taget en blodprøve. Hun tror jeg blot skal ind og ha taget rutine mæssige blodprøver.. Alt imens jeg i princippet skal ind og ha taget en blodprøve som muligvis kan fortælle mig om jeg skal være mor - og derved få drømmen til at blive til virkelighed. 

- min mor er min bedste veninde i hele verden, for hun holder tæt og jeg ved jeg kan komme med alt. uanset hvad... Men kan jeg tillade mig at fortælle hende det uden min kæreste ved det - fordi jeg rent egoistisk har brug for det? 

Anmeld

3. december 2014

namaha

For nogen år siden fandt jeg også ud af jeg var gravid, jeg valgte dengang en abort og da jeg kom op på sygehuset i uge 4+ et eller andet kunne hun intet se ved udvendig scanning, men ved indvendig scanning kunne hun se en lille fostersæk

en uge sener hvor aborten skulle fortages, kunne hun se at fosteret var vokset, men ved scanninger udenpå var der intet at se. 

Skal lige siges jeg fortryder aborten i dag da jeg kunne sidde med en barn, men ville i den grad have fortrudt hvem faren var i dag så har det meget blandet omkring det i dag men mest ked af det da ønsket om børn Iker blevet mindre

Men der er håb endnu, forlang en indvendig scanning næste gang! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.