Vi kan ikke blive enige!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg forudser et kedeligt samarbejde - ærgeligt for jeres barn. 

Ja, men det er heldigvis ikke din hovedpine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja, men det er heldigvis ikke din hovedpine.

Nej - kun dit barns

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nej - kun dit barns

Du er da godt nok et ubehageligt menneske. Har du ikke noget bedre at tage dig til?

Anmeld

18. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Du er da godt nok et ubehageligt menneske. Har du ikke noget bedre at tage dig til?

Nope

Anmeld

18. november 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvis man er et ubehageligt menneske for at tænke på et barns tarv og fremtid, så er det mange ubehagelige mennesker. Hun fortæller dig jo bare sandheden. Det er barnet der kommer til at betale prisen, hvis forældrene ikke kan samarbejde.

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvis man er et ubehageligt menneske for at tænke på et barns tarv og fremtid, så er det mange ubehagelige mennesker. Hun fortæller dig jo bare sandheden. Det er barnet der kommer til at betale prisen, hvis forældrene ikke kan samarbejde.

Man er et ubehageligt menneske når man konsekvent bliver ved med, at dreje emnet ind på vores generelle samarbejde, fremfor at svare på det spørgsmål jeg rent faktisk stillede.

Jeg har ikke bedt om at blive prikket til omkring mit forhold, vores samarbejde, parterapi eller lign.

Jeg spurgte udelukkende om det var rimeligt at vores søn skulle have sin fars efternavn.

Vedkommende burde have noget bedre at tage sig til, men små hjerner, små fornøjelser, som man siger.

Anmeld

18. november 2014

TNBC

Anonym skriver:

Man er et ubehageligt menneske når man konsekvent bliver ved med, at dreje emnet ind på vores generelle samarbejde, fremfor at svare på det spørgsmål jeg rent faktisk stillede.

Jeg har ikke bedt om at blive prikket til omkring mit forhold, vores samarbejde, parterapi eller lign.

Jeg spurgte udelukkende om det var rimeligt at vores søn skulle have sin fars efternavn.

Vedkommende burde have noget bedre at tage sig til, men små hjerner, små fornøjelser, som man siger.

Nej men det er en debat side, man har lov til at spørge ind, komme med gode foreslag, der måske kan hjælpe så jeres barn måske ikke ender som delebarn. 

Men helt ærligt, hvis i ikke kan blive enige om barnets navn,  ja efternavn.. som jeg måske synes er lidt sent at diskutere. Så kan det godt give et hårdt sammearbejde og det er det hun siger. 

Men fred med at vælge de små kampe.

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nej men det er en debat side, man har lov til at spørge ind, komme med gode foreslag, der måske kan hjælpe så jeres barn måske ikke ender som delebarn. 

Men helt ærligt, hvis i ikke kan blive enige om barnets navn,  ja efternavn.. som jeg måske synes er lidt sent at diskutere. Så kan det godt give et hårdt sammearbejde og det er det hun siger. 

Men fred med at vælge de små kampe.

Nogle mennesker har også bare tendens til at analysere alt fra en gulerod til atomfysik, overanalysere hvad man egentlig skriver, generelt være nedladende og bedrevidende.. Og ved du hvad. Jeg gider det ikke.

Der står intet mellem linjerne, så lad være med at læse der.

Tak for svar. Den er lukket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.