ondt i maven og INTET at gøre..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2014

Isabella_mor

Krøllebølle skriver:

Hej

Jeg har været hele turen igennem med min lille pige som

nu er tre mdr. Det er ikke helt over endnu men det bliver

bedre uge for uge.

Mylicon dråber er bestemt ikke udgået og det er for

dårligt af jeres apotek at de ikke er bedre informeret. Mylicon dråber kan ikke længere fås i håndkøb men du kan få dem på recept.

Få din læge til at lave en recept og så bestiller apoteket dem via Skanderborg apotek som laver dem. Det tager ca 5 dage. Jeg blev træt at hele tiden at skulle bestille dem så jeg købte dem i Sverige i håndkøb. Der hedder de Minifom kollikdråber og indholdet er det samme, dog er konsistensen andeledes og meget nemmere at give den lille på en ske. Jeg brugte også biogaia dråber.

God bedring til den lille!

Ej tusind tak jeg har endda en kontakt i sverige hvis jeg skulle få brug for flere jeg får nemlig tilsendt en flaske fra en rigtig skøn person herinde fra  

i er simpelthen guld værd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

Goggelogge

Hvad med lactocare d-dråber?

Anmeld

12. november 2014

Signe-bine

Isabella_mor skriver:

Jeg bor i ølsted, men jeg kan komme til hillerød på ret kort tid (20 min med lokalbanen) men hvor er hun, hvad koster det ? 

Adressen hedder Nordre Jernbanevej 16a. Det er 100 m fra stationen. Hun er i Hillerød om tirsdagen (og ellers i Thorup) og det koster 400kr for 1 time :-)

Anmeld

12. november 2014

Isabella_mor

Signe-bine skriver:

Adressen hedder Nordre Jernbanevej 16a. Det er 100 m fra stationen. Hun er i Hillerød om tirsdagen (og ellers i Thorup) og det koster 400kr for 1 time :-)

Jeez.! Det var dyrt. Det må være sidste udvej hvis ikke mylicon og bio gaia ikke virker. 

Anmeld

12. november 2014

Signe-bine

Isabella_mor skriver:

Jeez.! Det var dyrt. Det må være sidste udvej hvis ikke mylicon og bio gaia ikke virker. 

Yep, det er rigtig dyrt For os er det sidste udvej :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.