ondt i maven og INTET at gøre..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2014

Isabella_mor

Missy_B skriver:

Det her

Hmm. Hvorfor synes jeg det virker tvivlsomt at der ikke er danske sider med indo om produktet? Er mine googleskills blevet dårligere?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Er det tarmene der driller? Min pige havde utrolig meget luft og kunne ikke komme af med det. Kunne så huske at have set en reklame herinde om de der kolicin windi. Dem prøvede vi og det hjalp med det samme. Ellers prøv kiropraktor. Det kan være at der er noget der er fastlåst(det havde hun også.. Prøvede også zone.)

Anmeld

9. november 2014

Mami

Isabella_mor skriver:

Hvad er det og hvad gør det? 

Det får maven til at slappe Af  http://www.whattoexpect.com/first-year/ask-heidi/is-gripe-water-safe-for-my-baby.aspx

Anmeld

9. november 2014

Missy_B

Isabella_mor skriver:

Hmm. Hvorfor synes jeg det virker tvivlsomt at der ikke er danske sider med indo om produktet? Er mine googleskills blevet dårligere?? 

Ja jeg kan også kun finde det til salg i Tyskland. Men prøv evt at skrive til Ønskebørn74 jeg tror det var hende der har anbefalet det herinde før 

Anmeld

9. november 2014

2babygirls

Isabella_mor skriver:

min lille basse har ondt i maven HELE TIDEN... og har kun sovet lure á 30 minutter ad gangen om dagen siden han blev født. og jeg synes godtnok at det er synd for ham. så idag sendte jeg min kæreste på apoteket efter mylicon dråber.. og han ringer tilbage med den nedslående besked at DE ER UDGÅET og der findes INGEN alternativer.!!

DET KAN SIMPELTHEN BARE IKKE PASSE..!!!

Det gør SÅ ondt på ham og det er så synd for ham. og jeg lider også da han KUN vil mig, og han holder mig jo vågen hele tiden..

hvad pokker gør vi.. 

jeg har prøvet

Zoneterapi med massage under fødderne

kamillethe med lidt sukker i. (DET HJALP IKKE, det gjorde det værre)

massage på maven

holde ham så han vender med maven nedaf. 

cykelbevægelser med benene

svøb

INTET hjælper.

og det er IKKE kolik.!

HJÆÆÆÆLP.!!!

Hvad bio Gaia dråber?

Anmeld

9. november 2014

anynom

Isabella_mor skriver:

min lille basse har ondt i maven HELE TIDEN... og har kun sovet lure á 30 minutter ad gangen om dagen siden han blev født. og jeg synes godtnok at det er synd for ham. så idag sendte jeg min kæreste på apoteket efter mylicon dråber.. og han ringer tilbage med den nedslående besked at DE ER UDGÅET og der findes INGEN alternativer.!!

DET KAN SIMPELTHEN BARE IKKE PASSE..!!!

Det gør SÅ ondt på ham og det er så synd for ham. og jeg lider også da han KUN vil mig, og han holder mig jo vågen hele tiden..

hvad pokker gør vi.. 

jeg har prøvet

Zoneterapi med massage under fødderne

kamillethe med lidt sukker i. (DET HJALP IKKE, det gjorde det værre)

massage på maven

holde ham så han vender med maven nedaf. 

cykelbevægelser med benene

svøb

INTET hjælper.

og det er IKKE kolik.!

HJÆÆÆÆLP.!!!

Bliver han kun ammet? 

Får han d-dråber? Hvis ja, hvilke? 

Anmeld

9. november 2014

Mother-love

Som andre skriver.  Hvad med bio gaia dråber. Dem brugte vi til Isabella. Virkelig et mirakelmiddel. Hun havde så meget luft i maven, forstoppelse og bare rigtig ondt i maven. Og da vi begyndte på de dråber var der bare ingenting.  

De fåes både i Matas og helsekostforretninger.

Anmeld

9. november 2014

L&V

Jeg ville prøve med bio gaia også en kranio sakrql terapeut det har hjulpet begge mine i løbet af få gange

Anmeld

9. november 2014

Isabella_mor

2babygirls skriver:

Hvad bio Gaia dråber?

jeg må i  matas i morgen.. 

Anmeld

9. november 2014

Isabella_mor

Mother-love skriver:

Som andre skriver.  Hvad med bio gaia dråber. Dem brugte vi til Isabella. Virkelig et mirakelmiddel. Hun havde så meget luft i maven, forstoppelse og bare rigtig ondt i maven. Og da vi begyndte på de dråber var der bare ingenting.  

De fåes både i Matas og helsekostforretninger.

ja jeg prøver dem i morgen så kan jeg hoppe til matas og købe dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.