Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Isabella_mor skriver:
Han skider efter hver amning, og han kommer også med gylp, andre gange mere end andre. Han bøvser også, men han får alligevel skugt luft som vi ikke kan få op igen vis en bøvs, og det er det der forvolder ham problemer.!
Om natten sover han fint, nu har han sovet en time uden at vågne, og han vågner kun når det er ammetid og så skider han igen igen, jeg kan skifte fire lortebleer på en nat!!!
Men om dagen kører sirenen on and off. Og han får bare slet ikke sovet det han burde. Jeg tager kontakt til min sp'er på mandag. Men indtil da må jeg jo prøve med alternativer.
Jeg sidder/går med ham på armen stort set hele tiden. For når vi lægger ham i vuggen, liften eller anden steds så starter sirenen efter to minutter
har du overvejet om det er ørene og ikke maven der gør ondt når det kun er når han ligger ned???
Fik af vide at det sagtens kunne vise sig kun om natten selvom det var ørene...
Ellers så kan jeg kun sige I skal snakke med lægen også da der kan være problemer med tarmene...
kan være en tarmindsnævring et forkert sted...
har en underbo hvis barnebarn havde det problem... der kom afføring men konstant ondt i maven for det lille pus og intet hjalp...
hverken laktulose eller movicol eller noget...
det lille barn endte med en operation og efter det var der intet problem...
Vores søn har tendens til kronisk forstoppelse og vi skal konstant overvåge mad og drikke for at undgå propper... vi har hele tiden standby Movicol og direkte nummer til børneambulatoriet hvis det bliver rigtig slemt...
Anmeld