ondt i maven og INTET at gøre..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Isabella_mor skriver:

Han skider efter hver amning, og han kommer også med gylp, andre gange mere end andre. Han bøvser også, men han får alligevel skugt luft som vi ikke kan få op igen vis en bøvs, og det er det der forvolder ham problemer.! 

Om natten sover han fint, nu har han sovet en time uden at vågne, og han vågner kun når det er ammetid og så skider han igen igen, jeg kan skifte fire lortebleer på en nat!!! 

Men om dagen kører sirenen on and off. Og han får bare slet ikke sovet det han burde. Jeg tager kontakt til min sp'er på mandag. Men indtil da må jeg jo prøve med alternativer.

Jeg sidder/går med ham på armen stort set hele tiden. For når vi lægger ham i vuggen, liften eller anden steds så starter sirenen efter to minutter 

har du overvejet om det er ørene og ikke maven der gør ondt når det kun er når han ligger ned???

Fik af vide at det sagtens kunne vise sig kun om natten selvom det var ørene...

Ellers så kan jeg kun sige I skal snakke med lægen også da der kan være problemer med tarmene...

kan være en tarmindsnævring et forkert sted...

har en underbo hvis barnebarn havde det problem... der kom afføring men konstant ondt i maven for det lille pus og intet hjalp...

hverken laktulose eller movicol eller noget...

det lille barn endte med en operation og efter det var der intet problem...

Vores søn har tendens til kronisk forstoppelse og vi skal konstant overvåge mad og drikke for at undgå propper... vi har hele tiden standby Movicol og direkte nummer til børneambulatoriet hvis det bliver rigtig slemt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Isabella_mor skriver:

min lille basse har ondt i maven HELE TIDEN... og har kun sovet lure á 30 minutter ad gangen om dagen siden han blev født. og jeg synes godtnok at det er synd for ham. så idag sendte jeg min kæreste på apoteket efter mylicon dråber.. og han ringer tilbage med den nedslående besked at DE ER UDGÅET og der findes INGEN alternativer.!!

DET KAN SIMPELTHEN BARE IKKE PASSE..!!!

Det gør SÅ ondt på ham og det er så synd for ham. og jeg lider også da han KUN vil mig, og han holder mig jo vågen hele tiden..

hvad pokker gør vi.. 

jeg har prøvet

Zoneterapi med massage under fødderne

kamillethe med lidt sukker i. (DET HJALP IKKE, det gjorde det værre)

massage på maven

holde ham så han vender med maven nedaf. 

cykelbevægelser med benene

svøb

INTET hjælper.

og det er IKKE kolik.!

HJÆÆÆÆLP.!!!

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, så jeg ved ikke om I evt. har fundet en løsning.

Men hvis ikke så har jeg en uåbnet flaske mylicon med 30 ml, som I kan få til jeres lille mand. - Hvis bare du betaler porto er den din

Anmeld

9. november 2014

Isabella_mor

MummiT skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, så jeg ved ikke om I evt. har fundet en løsning.

Men hvis ikke så har jeg en uåbnet flaske mylicon med 30 ml, som I kan få til jeres lille mand. - Hvis bare du betaler porto er den din

Det vil jeg gerne kan du modtage mobilepay? 

Anmeld

9. november 2014

Malene76

Jeg er meget stor fan af kranio sekral massage. Det hjalp os rigtig meget bl.a. på vores søns fordøjelsessystem. Kranio sekral massage er en meget blid form for behandling som jeg er langt mere til, både til voksne og børn end kiropraktik, der for mig er meget voldsomt. 

Kh. Malene 

Anmeld

9. november 2014

Signe-bine

Isabella_mor skriver:

min lille basse har ondt i maven HELE TIDEN... og har kun sovet lure á 30 minutter ad gangen om dagen siden han blev født. og jeg synes godtnok at det er synd for ham. så idag sendte jeg min kæreste på apoteket efter mylicon dråber.. og han ringer tilbage med den nedslående besked at DE ER UDGÅET og der findes INGEN alternativer.!!

DET KAN SIMPELTHEN BARE IKKE PASSE..!!!

Det gør SÅ ondt på ham og det er så synd for ham. og jeg lider også da han KUN vil mig, og han holder mig jo vågen hele tiden..

hvad pokker gør vi.. 

jeg har prøvet

Zoneterapi med massage under fødderne

kamillethe med lidt sukker i. (DET HJALP IKKE, det gjorde det værre)

massage på maven

holde ham så han vender med maven nedaf. 

cykelbevægelser med benene

svøb

INTET hjælper.

og det er IKKE kolik.!

HJÆÆÆÆLP.!!!

Jeg har ikke lige læst alle beskederne, og jeg ved godt du har prøvet zoneterapi, men har du prøvet zoneterapi hos en uddannet behandler? Jeg bor nemlig også i Hillerød, og hver tirsdag  er der en dame der hedder Anne, som er skide sød og dygtig (og uddannet på området) med spædbørn). Jeg går der hver tirsdag foreløbig med min datter, der ikke sover og aldrig har sovet i sit liv - mere eller mindre.

Det hedder Huset Sanitas, og ligger tæt på stationen. Jeg kan sende dig Annes mobil nummer hvis du er interesseret :-)

Ellers god bedring med den lille gut <3

Anmeld

9. november 2014

Signe-bine

Signe-bine skriver:

Jeg har ikke lige læst alle beskederne, og jeg ved godt du har prøvet zoneterapi, men har du prøvet zoneterapi hos en uddannet behandler? Jeg bor nemlig også i Hillerød, og hver tirsdag  er der en dame der hedder Anne, som er skide sød og dygtig (og uddannet på området) med spædbørn). Jeg går der hver tirsdag foreløbig med min datter, der ikke sover og aldrig har sovet i sit liv - mere eller mindre.

Det hedder Huset Sanitas, og ligger tæt på stationen. Jeg kan sende dig Annes mobil nummer hvis du er interesseret :-)

Anne i Hillerød bruger også kranio sakral terapi, bare lige FYI, så nogle andre nævnte det... Og jeg kunne huske du bor i Hillerød fordi jeg selv bor her 

Anmeld

9. november 2014

Isabella_mor

Signe-bine skriver:

Jeg bor i ølsted, men jeg kan komme til hillerød på ret kort tid (20 min med lokalbanen) men hvor er hun, hvad koster det ? 

Anmeld

9. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Isabella_mor skriver:

Det vil jeg gerne kan du modtage mobilepay? 

Det kan jeg. Jeg sender dig lige en pb med nr, og hvis du så sender din adresse så sender jeg den imorgen

Anmeld

9. november 2014

Isabella_mor

MummiT skriver:

Det kan jeg. Jeg sender dig lige en pb med nr, og hvis du så sender din adresse så sender jeg den imorgen

Står der nogen holdbarhedsdato på?? 

Anmeld

9. november 2014

Krøllebølle

Hej

Jeg har været hele turen igennem med min lille pige som

nu er tre mdr. Det er ikke helt over endnu men det bliver

bedre uge for uge.

Mylicon dråber er bestemt ikke udgået og det er for

dårligt af jeres apotek at de ikke er bedre informeret. Mylicon dråber kan ikke længere fås i håndkøb men du kan få dem på recept.

Få din læge til at lave en recept og så bestiller apoteket dem via Skanderborg apotek som laver dem. Det tager ca 5 dage. Jeg blev træt at hele tiden at skulle bestille dem så jeg købte dem i Sverige i håndkøb. Der hedder de Minifom kollikdråber og indholdet er det samme, dog er konsistensen andeledes og meget nemmere at give den lille på en ske. Jeg brugte også biogaia dråber.

God bedring til den lille!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.