Det er sikkert et overflødigt spørgsmål - men har I inddraget jeres SP?
Tænker at hun evt havde nogle forslag også
Det er da synd for den lille fyr - og det må være så frustrerende for jer som forældre 
Jeg vil også foreslå en kiropraktor. Synes det virker som om I allerede har forsøgt meget for at afhjælpe.
Kommer han af med afføring? Gylper han evt meget? Eller er det 'bare' ondt i maven?
Kan I gøre noget for at berolige ham? Tænker på om han kunne sove i en slynge hos dig evt? Ved godt at det ikke er det mest optimale, men søvn er bare så vigtigt for de små
du kender ham bedst, jeg skriver bare nogle strøtanker

Han skider efter hver amning, og han kommer også med gylp, andre gange mere end andre. Han bøvser også, men han får alligevel skugt luft som vi ikke kan få op igen vis en bøvs, og det er det der forvolder ham problemer.!
Om natten sover han fint, nu har han sovet en time uden at vågne, og han vågner kun når det er ammetid og så skider han igen igen, jeg kan skifte fire lortebleer på en nat!!!
Men om dagen kører sirenen on and off. Og han får bare slet ikke sovet det han burde. Jeg tager kontakt til min sp'er på mandag. Men indtil da må jeg jo prøve med alternativer.
Jeg sidder/går med ham på armen stort set hele tiden. For når vi lægger ham i vuggen, liften eller anden steds så starter sirenen efter to minutter
Anmeld