ondt i maven og INTET at gøre..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.831 visninger
34 svar
3 synes godt om
8. november 2014

Isabella_mor

min lille basse har ondt i maven HELE TIDEN... og har kun sovet lure á 30 minutter ad gangen om dagen siden han blev født. og jeg synes godtnok at det er synd for ham. så idag sendte jeg min kæreste på apoteket efter mylicon dråber.. og han ringer tilbage med den nedslående besked at DE ER UDGÅET og der findes INGEN alternativer.!!

DET KAN SIMPELTHEN BARE IKKE PASSE..!!!

Det gør SÅ ondt på ham og det er så synd for ham. og jeg lider også da han KUN vil mig, og han holder mig jo vågen hele tiden..

hvad pokker gør vi.. 

jeg har prøvet

Zoneterapi med massage under fødderne

kamillethe med lidt sukker i. (DET HJALP IKKE, det gjorde det værre)

massage på maven

holde ham så han vender med maven nedaf. 

cykelbevægelser med benene

svøb

INTET hjælper.

og det er IKKE kolik.!

HJÆÆÆÆLP.!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

Missy_B

min lille basse har ondt i maven HELE TIDEN... og har kun sovet lure á 30 minutter ad gangen om dagen siden han blev født. og jeg synes godtnok at det er synd for ham. så idag sendte jeg min kæreste på apoteket efter mylicon dråber.. og han ringer tilbage med den nedslående besked at DE ER UDGÅET og der findes INGEN alternativer.!!

Det gør SÅ ondt på ham og det er så synd for ham. og jeg lider også da han KUN vil mig, og han holder mig jo vågen hele tiden..

hvad pokker gør vi.. 

jeg har prøvet

massage på maven

svøb

INTET hjælper.

og det er IKKE kolik.!

HJÆÆÆÆLP.!!!

Åh hvor kan jeg godt huske det med den første - der var Mylicon et vidundermiddel..

Jeg har hørt om et alternativ - lefax pump liquid - men kender ikke rigtig så meget til det.

edit: kiropraktor kan anbefales - det virkede hos os

Anmeld

8. november 2014

Missy_B

Det her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Det er sikkert et overflødigt spørgsmål - men har I inddraget jeres SP? 

Tænker at hun evt havde nogle forslag også  

Det er da synd for den lille fyr - og det må være så frustrerende for jer som forældre 

Jeg vil også foreslå en kiropraktor.  Synes det virker som om I allerede har forsøgt meget for at afhjælpe. 

Kommer han af med afføring? Gylper han evt meget? Eller er det 'bare' ondt i maven?  

Kan I gøre noget for at berolige ham? Tænker på om han kunne sove i en slynge hos dig evt? Ved godt at det ikke er det mest optimale, men søvn er bare så vigtigt for de små du kender ham bedst, jeg skriver bare nogle strøtanker  

Anmeld

8. november 2014

Tulle28

Har I prøvet Bio Gaia?

Anmeld

8. november 2014

Bissen

Isabella_mor skriver:

hvad pokker gør vi.. 

jeg har prøvet

massage på maven

svøb

INTET hjælper.

og det er IKKE kolik.!

HJÆÆÆÆLP.!!!

Hvor er det synd for ham  

jeg har hørt om nogle der hedder gaia dråber. Jeg har dog ikke selv erfaring med dem. 

Anmeld

8. november 2014

Mami

Gripe Water, Kan købes i de fleste indvandrer forretninger det er fantastisk 

Anmeld

8. november 2014

Isabella_mor

Det er sikkert et overflødigt spørgsmål - men har I inddraget jeres SP? 

Tænker at hun evt havde nogle forslag også  

Det er da synd for den lille fyr - og det må være så frustrerende for jer som forældre 

Jeg vil også foreslå en kiropraktor.  Synes det virker som om I allerede har forsøgt meget for at afhjælpe. 

Kommer han af med afføring? Gylper han evt meget? Eller er det 'bare' ondt i maven?  

Kan I gøre noget for at berolige ham? Tænker på om han kunne sove i en slynge hos dig evt? Ved godt at det ikke er det mest optimale, men søvn er bare så vigtigt for de små du kender ham bedst, jeg skriver bare nogle strøtanker  

Han skider efter hver amning, og han kommer også med gylp, andre gange mere end andre. Han bøvser også, men han får alligevel skugt luft som vi ikke kan få op igen vis en bøvs, og det er det der forvolder ham problemer.! 

Om natten sover han fint, nu har han sovet en time uden at vågne, og han vågner kun når det er ammetid og så skider han igen igen, jeg kan skifte fire lortebleer på en nat!!! 

Men om dagen kører sirenen on and off. Og han får bare slet ikke sovet det han burde. Jeg tager kontakt til min sp'er på mandag. Men indtil da må jeg jo prøve med alternativer.

Jeg sidder/går med ham på armen stort set hele tiden. For når vi lægger ham i vuggen, liften eller anden steds så starter sirenen efter to minutter 

Anmeld

8. november 2014

Isabella_mor

Mami skriver:

Gripe Water, Kan købes i de fleste indvandrer forretninger det er fantastisk 

Hvad er det og hvad gør det? 

Anmeld

8. november 2014

Isabella_mor

Mettebids skriver:

Hvor er det synd for ham  

jeg har hørt om nogle der hedder gaia dråber. Jeg har dog ikke selv erfaring med dem. 

Jeg har godt hørt om dem.. Og jeg må i matas på mandag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.