lineog4 skriver:
De lange nætter er altid de værste, at være alene og tankerne kan få lov at flyve meget længere end de burde.
Ja det kunne være meget værre, og hvad så. For jer lige nu er det virkeligheden, en virkelighed I skal forholde jer til og ikke mindst en virkelighed som har en del usikkerhedspunkter. Og så er det også en virkelighed som er helt anderledes end den drøm I gik og drømte med Viva i maven, så udover at skulle forholde jer til virkeligheden, så skal I også sørge over det I lige på et splitsekund tabte på gulvet. Det er en proces, en proces der gør I vil elske lige det liv og den virkelighed I står med, men den tager den tid den tager og de tanker den tager - kan kun fra mig selv selv at ærligheden også om de grimme og dumme tanker var min redning; det er okay at tænke dumme tanker så længe man kan grine af dem bag efter (sådan behøver det ikke være for alle).
Tænker lige nu har I en skæringsdato, den dato hvor I får flere svar - håber det er snart for tror nætternes tanker så bliver lettere for så kommer de til at handle om virkeligheden og ikke hvis'erne. Forresten hvorfor har de en diskret mistanke om down? Ligner hun Elna som nyfødt?
Har selv arbejdet i specialområdet, elsker de børn, men ville selv synes det var sindsyg svært at stå som forældre og have min viden....
Kæmpe kram
den diskrete mistanke kommer af at hun har et mere rundt hoved og smallere øjne...
men farmand har også smalle øjne... men jeg kan ikke selv se at hun skulle ligne en med downs... sidder nogle gange og stirre på hende og tænker måske der eller nej... og så smiler hun rigtig meget når hun bare ligger... det er jo ikke beviste smil... men så kommer tanken... kan det være fordi hun har downs at hun smiler så meget?? og det er jo en SINDSYG tanke 
Anmeld