Keglesnit.... Hvor nas gør det lige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2014

EAF

MT86 skriver:

Ja det er ikke sjovt! Jeg vil meget hellere føde uden bedøvelse end at skulle til gyn us. Heldigvis har jeg fået de to læger tilknyttet så jeg ikke er så bange mere. 

Når folk har spurgt mig hvordan jeg havde det, vil jeg hellere fortælle sandheden. End at sige det gør ikke ondt. Så kan de forhåbentlig få en meget bedre oplevelse end det jeg har! 

Ønsker dig alt mulig lykke og held med det forestående indgreb!!

Præcis, der er ingen grund til at male alt lyserødt. Det er i bund og grund misforstået godhed  

Og mange tak, det eneste der genere mig er at jeg skal stikkes for at få den fulde bedøvelse. HADER sprøjter, resten tager jeg i stiv arm. Men må sige at jeg da er urolig for om jeg får ubehagelige smerter efter operationen. Dem ser jeg helst gerne jeg slipper for  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

julle123

Hejsa ikke for at male fanden på væggen. Men jeg er en a de uheldige som mærkede operationen, fordi de skar en vene over i underlivet. De opdagede det ikke før jeg skulle til og hjem, hvor blodet stod ud af mig. Jeg kom på operations stuen igen, men ingen bedøvelse pga to stænger gulerødder. Fik selvklæbende plaster på, og skulle vente i en time. De løftede dynen efter en time og jeg var smurt ind i blod. Kom der efter i fuld narkose og det blev lukket. Men ja, jeg kender mange andre hvor det er gået super godt og smertefrit. Men det kan også gå galt få nogle få procent del. Men hellere operation end livmoderkræft. 

De bedste hilsner herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.