mariamiss6 skriver:
Hej piger.
Det er godt nok længe siden jeg har været herinde.
Nåh, men sagen er den at jeg har fået konstateret moderate celleforandringer på livmoderhalsen, hos en gynækolog, så nu er jeg jo indstillet til en keglesnit operation.
Kort sagt er jeg 1000 gange mere angst for selve "operationen" end jeg er ved tanken om at det kunne have udviklet sig til kræft.
Som jeg forstår det foretages snittet under lokalbedøvelse, og her går jeg lidt i panik allerede, for hvad nu hvis det gør skide ondt at blive bedøvet (skal jo stikkes en del gange med kanyle i livmoderhalsen), og hvad nu hvis bedøvelsen ikke virker godt nok så jeg alligevel kan mærke det, eller hvis det nu bare gør mega vildt ondt.
Jeg synes IKKE det er sjovt at skulle stikkes og "skæres" i (og så endda i så prekær en stilling oven i købet).
Tøser, jer der har prøvet det.... Gjorde det ondt? både under operationen, og efter, når bedøvelsen klinger af?
HELT ærligt, hvor forfærdeligt var det faktisk?
Jeg har set billeder af værktøj og diverse, samt selvfølgelig googlet og læst alt hvad jeg falder over af lægelige oplysninger, men det svarer ikke menneskeligt på hvordan det faktisk var?
Hjælp! ikke et spørgsmål jeg lige ville smide i facebook statusen 
Hvis det gør nogen forskel at i ved det, er jeg henvist til Hillerød sygehus, men har ikke fået indkaldelsen endnu.
Mariamiss6