Keglesnit.... Hvor nas gør det lige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2014

mariamiss6

Lady Marion <3 skriver:

Du mærker intet  promise 

h du ved godt, at hvis jeg mærker det alligevel, så kommer jeg seriøst efter dig med galde fra angstens lever i panik ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2014

Lady Marion <3

mariamiss6 skriver:

h du ved godt, at hvis jeg mærker det alligevel, så kommer jeg seriøst efter dig med galde fra angstens lever i panik ikke

Du er mere end velkommen du mærker intet andet end den dejlige rus .

Anmeld

1. november 2014

EAF

mariamiss6 skriver:

Hej piger.

Det er godt nok længe siden jeg har været herinde. 

Nåh, men sagen er den at jeg har fået konstateret moderate celleforandringer på livmoderhalsen, hos en gynækolog, så nu er jeg jo indstillet til en keglesnit operation.

Kort sagt er jeg 1000 gange mere angst for selve "operationen" end jeg er ved tanken om at det kunne have udviklet sig til kræft.

Som jeg forstår det foretages snittet under lokalbedøvelse, og her går jeg lidt i panik allerede, for hvad nu hvis det gør skide ondt at blive bedøvet (skal jo stikkes en del gange med kanyle i livmoderhalsen), og hvad nu hvis bedøvelsen ikke virker godt nok så jeg alligevel kan mærke det, eller hvis det nu bare gør mega vildt ondt.

Jeg synes IKKE det er sjovt at skulle stikkes og "skæres" i (og så endda i så prekær en stilling oven i købet).

Tøser, jer der har prøvet det.... Gjorde det ondt? både under operationen, og efter, når bedøvelsen klinger af?

HELT ærligt, hvor forfærdeligt var det faktisk?

Jeg har set billeder af værktøj og diverse, samt selvfølgelig googlet og læst alt hvad jeg falder over af lægelige oplysninger, men det svarer ikke menneskeligt på hvordan det faktisk var?

Hjælp! ikke et spørgsmål jeg lige ville smide i facebook statusen

Hvis det gør nogen forskel at i ved det, er jeg henvist til Hillerød sygehus, men har ikke fået indkaldelsen endnu.

Mariamiss6

Du kan få fuld bedøvelse  Står i samme situation, dog har jeg ikke fået svar endnu på milde, moderate eller svære celleforandringer - regner med de kommer i næste uge. Jeg skal ikke risikere at kunne mærke noget indeni mig, så vil vælge fuld bedøvelse på sygehuset i så fald det bliver nødvendigt. 

Anmeld

1. november 2014

EAF

Lady Marion <3 skriver:

Du mærker intet  promise 

Det kan du jo ikke love hende  

Anmeld

1. november 2014

Lady Marion <3

Natteravnen skriver:

Det kan du jo ikke love hende  

Tror Maria er klog nok til at vide hvad jeg mener , det er et fåtal der mærker noget .

Anmeld

1. november 2014

WilliamDSTN

mariamiss6 skriver:

Hej piger.

Nåh, men sagen er den at jeg har fået konstateret moderate celleforandringer på livmoderhalsen, hos en gynækolog, så nu er jeg jo indstillet til en keglesnit operation.

Kort sagt er jeg 1000 gange mere angst for selve "operationen" end jeg er ved tanken om at det kunne have udviklet sig til kræft.

Som jeg forstår det foretages snittet under lokalbedøvelse, og her går jeg lidt i panik allerede, for hvad nu hvis det gør skide ondt at blive bedøvet (skal jo stikkes en del gange med kanyle i livmoderhalsen), og hvad nu hvis bedøvelsen ikke virker godt nok så jeg alligevel kan mærke det, eller hvis det nu bare gør mega vildt ondt.

Jeg synes IKKE det er sjovt at skulle stikkes og "skæres" i (og så endda i så prekær en stilling oven i købet).

Tøser, jer der har prøvet det.... Gjorde det ondt? både under operationen, og efter, når bedøvelsen klinger af?

Jeg har set billeder af værktøj og diverse, samt selvfølgelig googlet og læst alt hvad jeg falder over af lægelige oplysninger, men det svarer ikke menneskeligt på hvordan det faktisk var?

Hvis det gør nogen forskel at i ved det, er jeg henvist til Hillerød sygehus, men har ikke fået indkaldelsen endnu.

Mariamiss6

Min søster fik 3 kejsersnit og lige da bedøvelsen var ovre gik hun rundt og har ikk haft det mindste ondt hun havde det fint og kom hjem få timer senere 

Anmeld

1. november 2014

Lady Marion <3

Nørreslet skriver:

Min søster fik 3 kejsersnit og lige da bedøvelsen var ovre gik hun rundt og har ikk haft det mindste ondt hun havde det fint og kom hjem få timer senere 

Du mener kegle snit ikke ?

Anmeld

1. november 2014

WilliamDSTN

Lady Marion <3 skriver:

Du mener kegle snit ikke ?

Ej undskyld troede der stod kejsersnit en der trænger til søvn

Anmeld

6. november 2014

mariamiss6

Nørreslet skriver:

Ej undskyld troede der stod kejsersnit en der trænger til søvn

Well, du er vidst faktisk ikke den første der har læst det som kejsersnit ;-)

Anmeld

6. november 2014

mpr

mariamiss6 skriver:

Hej piger.

Mariamiss6

Puha har heldigvis aldrig skulle have lavet sådan et, men ikke om 100 vilde heste kunne få mig ned og få det lavet i lokal bedøvelse.. Så hellere tage risikoen med en evt udvikling af kræft... o_o Ingen skal skære i mig uden jeg er fuldstændig væk! 

Men i hvert fald held og lykke med det hele herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.