Så skuffet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2014

ErDetSnartNU

Av, for en udmelding at få. Jeg ville blive SÅ ked af det, og faktisk også tvivle på, om jeg ville kunne fortsætte sammen med en mand, som taler på den måde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Jeg blev virkeligt så ked idag!!! Sagde er at jeg har været sammen med min kæreste i 10 år vi har et barn på 4 år. Min kæreste har være indlagt i en uge fordi han har fået sukkersyge . Idag ville jeg vise ham hvor højt jeg elsker ham og gik ned og købe et par ringe til os . Kørte ind på sygehuset og fortalte hvor højt jeg elskede ham hvor meget han betød for mig osv og gav ham gaven med ringene !! Han kiggede på mig og sagde han aldrig ville komme til at få det lort på og det var kun bøsser der gik med ring !!! Jeg blev virkeligt så kedafdet og sidder nu og tænker på hvad jeg har lavet sammen med ham så længe mistede virkeligt meget for ham at han kunne finde på at give mig sådan et svar ������

Åhhh forstår dig så godt!!

Jeg gjore det også til min mand for et par år siden. Han var indlagt og MEGET syg. Han havde været døden nær, og jeg var meget lettet da det endelig gik den rigtige vej.

Derfor gik jeg ud og købte en dyr mobil, en arbejds en. Han er håndværker og havde længe talt om,at han manglede en mobil der kunne holde til forskelligt.

Jeg ville overraske ham, fordi jeg elsker ham højt,og fordi jeg havde været bange for at miste ham.

Hans reaktion: da han åbnede pakken,kiggede på mobilen og sagde så: Det mærke der....det kan du godt retunerer...det er det rene l..., og jeg kommer godt nok ALDRIG til at bruge den!!

Jeg blev vildt skuffet og ked af det. Græd resten af dagen og ringede sågar til min mor med mit ynk!! Tror faktisk aldrig jeg har været så skuffet.

da han kom hjem, og faktisk var begyndt at bruge mobilen. Fortalte jeg ham med store ord hvordan jeg havde haft det med den reaktion og at jeg på ingen måde,følte at jeg havde fortjent den opførelse!

Vi har været gift i 20år!! Så måske var det derfor jeg turde tage  tyrene ved hornene!! Men han undskyldte det da,og huskede faktisk ikke rigtig at det var sådan han havde reageret.

Så ja...jeg ved hvordan du har det...og skynd dig at få det sagt til ham....for hel ærlig,han kan sgu ikke være det bekendt!

Anmeld

26. oktober 2014

Mumto3

Han føler sig måske lidt bundefanget. Du ved han ikke vil giftes og så kommer du med ringe (som man jo bruger når man bliver gift, eller når man bliver forlovet. At være forlovet betyder at man lover hinanden at man vil giftes.)

Så set fra hans synspunkt tager du en fællesbeslutning alene og ovenikøbet en beslutning han er uenig i. Derfor reagere han nok voldsomt!

Jeg kan GODT forstå du blev vildt ked af det!!! men jeg kan altså også godt forstå ham. Han er syg, hans verden er væltet, han skal forholde sig til at han er syg resten af sit liv, at der er mange ting der skal være anderledes nu osv, og så kommer du bragende ind med et par ringe til jer. Helt ærligt så var jeg også blevet gal på min elskede mand hvis han havde gjort det mod mig (altså hvis det var mig der var syg, og ham der kom med ringe).

Jeg håber I finder ud af det sammen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.