Så skuffet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.376 visninger
22 svar
20 synes godt om
25. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg blev virkeligt så ked idag!!! Sagde er at jeg har været sammen med min kæreste i 10 år vi har et barn på 4 år. Min kæreste har være indlagt i en uge fordi han har fået sukkersyge . Idag ville jeg vise ham hvor højt jeg elsker ham og gik ned og købe et par ringe til os . Kørte ind på sygehuset og fortalte hvor højt jeg elskede ham hvor meget han betød for mig osv og gav ham gaven med ringene !! Han kiggede på mig og sagde han aldrig ville komme til at få det lort på og det var kun bøsser der gik med ring !!! Jeg blev virkeligt så kedafdet og sidder nu og tænker på hvad jeg har lavet sammen med ham så længe mistede virkeligt meget for ham at han kunne finde på at give mig sådan et svar ������

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2014

EAF

Anonym skriver:

Jeg blev virkeligt så ked idag!!! Sagde er at jeg har været sammen med min kæreste i 10 år vi har et barn på 4 år. Min kæreste har være indlagt i en uge fordi han har fået sukkersyge . Idag ville jeg vise ham hvor højt jeg elsker ham og gik ned og købe et par ringe til os . Kørte ind på sygehuset og fortalte hvor højt jeg elskede ham hvor meget han betød for mig osv og gav ham gaven med ringene !! Han kiggede på mig og sagde han aldrig ville komme til at få det lort på og det var kun bøsser der gik med ring !!! Jeg blev virkeligt så kedafdet og sidder nu og tænker på hvad jeg har lavet sammen med ham så længe mistede virkeligt meget for ham at han kunne finde på at give mig sådan et svar ������

Av av av  er ked af at han reagerede sådan med så sød en tanke der lå bag og handling ikke mindst. Han kunne godt have fortalt dig på en pænere måde at han ikke går med smykker mn på den anden side efter 10 års forhold så burde det jo lidt være en ting man vidste - tænker jeg  Men hans reaktion er utilstedelig, det kan vi blive enige om. 

Anmeld

25. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Øv det var en kedelig måde at svare på men han havde måske en skidt uge - ikke fordi det så skal være tilladt men så er der i det mindste en forklaring. 

Anmeld

25. oktober 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Øv det var en kedelig måde at svare på men han havde måske en skidt uge - ikke fordi det så skal være tilladt men så er der i det mindste en forklaring. 

Han havde fået det bedre og selvom han er kommet hjem siger han stadig at han aldrig skal have det lort på!! Er godt nok skuffet

Anmeld

25. oktober 2014

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Av av av  er ked af at han reagerede sådan med så sød en tanke der lå bag og handling ikke mindst. Han kunne godt have fortalt dig på en pænere måde at han ikke går med smykker mn på den anden side efter 10 års forhold så burde det jo lidt være en ting man vidste - tænker jeg  Men hans reaktion er utilstedelig, det kan vi blive enige om. 

Vi har aldrig snakket om at blive forlovet så vidste det ikke. Ved han ikke ville giftet men at man få sådan en spand lort i hoved der blev jeg godt nok skuffet over ham . Gjorde det i en god mening . 

Anmeld

25. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg har hørt at folk med sukkersyge kan blive rigig ubehagelige når de er på vej ind i et anfald, og eftersom han ligger på sygehuset tænker jeg, at han har det rigtig skidt, og måske derfor ikke er "helt sig selv"?

Dernæst så tænker jeg over, at det med at købe ringe uden den anden part er med, måske ikke var den bedste ide? Smykker er en meget personlig ting, og nogle mænd bryder sig bare ikke om det.

Så selvom tanken bagved var rigtig god (det var jo ment som en kærlighedserklæring), så skulle det måske ikke lige have været en ring.

Har I tidligere talt om, at forlove jer, gifte jer osv.?

Anmeld

25. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg har hørt at folk med sukkersyge kan blive rigig ubehagelige når de er på vej ind i et anfald, og eftersom han ligger på sygehuset tænker jeg, at han har det rigtig skidt, og måske derfor ikke er "helt sig selv"?

Dernæst så tænker jeg over, at det med at købe ringe uden den anden part er med, måske ikke var den bedste ide? Smykker er en meget personlig ting, og nogle mænd bryder sig bare ikke om det.

Så selvom tanken bagved var rigtig god (det var jo ment som en kærlighedserklæring), så skulle det måske ikke lige have været en ring.

Har I tidligere talt om, at forlove jer, gifte jer osv.?

Han var på vej hjem den dag og har fået det bedre. Vi har snakket om han ikke ville giftet ihvertfald ikke i kirke . Vi har ikke rigtig snakket om at blive forlovet ved bare han var med sin ex og efter 10 års forhold gik jeg helt i chok da jeg fik den besked af ham

Anmeld

25. oktober 2014

B&J

du må nød til at sige det til ham du blev SKUFFET OG KED AF DET!

der er ikke andet for...  

Anmeld

25. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Avs  

fair nok at han ikke er til at gå med ring, men hold da op en måde at servere den info på!! Ikke okay! Og det skal du fortælle ham!!! Og så spørg om han kunne tænke sig noget alternativt, eller i bare skal droppe det..?

Min fætter har hans vielsesring i en halskæde. Min bror har en halskæde med sådan et dogtag med hans kærestes initialer som forlovelsesring og min kammerat har lavet den modige - fælles tatoveringer  

Anmeld

25. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han havde fået det bedre og selvom han er kommet hjem siger han stadig at han aldrig skal have det lort på!! Er godt nok skuffet

Nej der er helt sikkert andre måder at sige det på. Men efter 10år - bør du så ikke vide om han ville synes det er fedt st gå med ringe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.