Så skuffet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg blev virkeligt så ked idag!!! Sagde er at jeg har været sammen med min kæreste i 10 år vi har et barn på 4 år. Min kæreste har være indlagt i en uge fordi han har fået sukkersyge . Idag ville jeg vise ham hvor højt jeg elsker ham og gik ned og købe et par ringe til os . Kørte ind på sygehuset og fortalte hvor højt jeg elskede ham hvor meget han betød for mig osv og gav ham gaven med ringene !! Han kiggede på mig og sagde han aldrig ville komme til at få det lort på og det var kun bøsser der gik med ring !!! Jeg blev virkeligt så kedafdet og sidder nu og tænker på hvad jeg har lavet sammen med ham så længe mistede virkeligt meget for ham at han kunne finde på at give mig sådan et svar ������

Forkert måde at sige det på, og selvom at han var på vej hjem, kan han jo godt have det dårlig/Dårlig dag, eller andre ting at tænke på.

Har han nogensinde gået med smykker(Ringe) i de ti år I har været sammen? Dårlig oplevelse med exen, derfor han ikke vil have en ring på?

Men hvis han ikke vil giftes, hvorfor skulle han så ville forloves? Det er jo som at sige; Ja en dag skal vi giftes.

Det er gjort i en super god mening, men det er bare ikke for ham. 

Snak om tingene, før du tager ud og købe ting som de ringe.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han var på vej hjem den dag og har fået det bedre. Vi har snakket om han ikke ville giftet ihvertfald ikke i kirke . Vi har ikke rigtig snakket om at blive forlovet ved bare han var med sin ex og efter 10 års forhold gik jeg helt i chok da jeg fik den besked af ham

Men hvorfor skulle I være forlovet når han ikke vil giftes? 

Anmeld

25. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
mor:) skriver:

Men hvorfor skulle I være forlovet når han ikke vil giftes? 

Måske var det ikke ment som en decideret forlovelse men bare et symbol på deres kærlighed - og ikke lovning om noget mere.  

Anmeld

25. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor11 skriver:

Måske var det ikke ment som en decideret forlovelse men bare et symbol på deres kærlighed - og ikke lovning om noget mere.  

Måske 

Anmeld

25. oktober 2014

lille-fisen

Undskyld mig men hvad er det for en måde at tale til sin kæreste på? Den der " åh han har nok bare en dårlig dag/uge" den holder slet slet slet ikke i min bog. Sådan en idiot! Hvem taler så grimt til sin kæreste når hun prøver at vise hvor meget hun elsker en?? 

Selv hvis han ikke vil gå med ring, så kan han dælme sige det på en ordentlig måde!! 

Øj jeg var blevet tosset - og virkelig ked af det. Kan godt forstå du tænker dig lidt om nu.. Klovn altså..

Anmeld

25. oktober 2014

FrkRaarup

Anonym skriver:

Jeg blev virkeligt så ked idag!!! Sagde er at jeg har været sammen med min kæreste i 10 år vi har et barn på 4 år. Min kæreste har være indlagt i en uge fordi han har fået sukkersyge . Idag ville jeg vise ham hvor højt jeg elsker ham og gik ned og købe et par ringe til os . Kørte ind på sygehuset og fortalte hvor højt jeg elskede ham hvor meget han betød for mig osv og gav ham gaven med ringene !! Han kiggede på mig og sagde han aldrig ville komme til at få det lort på og det var kun bøsser der gik med ring !!! Jeg blev virkeligt så kedafdet og sidder nu og tænker på hvad jeg har lavet sammen med ham så længe mistede virkeligt meget for ham at han kunne finde på at give mig sådan et svar ������

Kæmpe kæmpe kram! 

Jeg var godt nok blevet sur, tosset, skuffet og meget mere.. Var nok også bare gået igen..

Ingen fortjener sådan en udmelding.

Håber du kommer dig 

Anmeld

25. oktober 2014

Mum33

Anonym skriver:

Undskyld mig, men han lyder både som en utaknemmelig og uintelligent mand - alene ordvalget  Bøsser og lort  Hvad laver du med ham? 

Anmeld

25. oktober 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor er han klam... Han kunne godt sige det på en pæn måde.

Anmeld

26. oktober 2014

Frk_Louise

Jeg synes absolut heller ikke, at han kan være bekendt at tale sådan til dig - uanset om han så er syg og dårlig eller ej. Det var en rigtig sød, betænksom og kærlig ting, du gjorde og så bliver den modtaget på den måde!

Hold da op, jeg var blevet skuffet, hvis min mand reagerede sådan! 

Nu ved jeg så, at min mand ikke er typen, der går med ring eller smykker i det hele taget - pga. hans arbejde. Men (jeg tror og håber da) han ville blive rørt, glad og gå med den, så ofte han kunne.. Som andre skriver, er det en chance at tage, når du tager ud og køber ring uden ham. Men helt ærligt - du gjorde det for at overraske ham, vise din kærlighed og gøre ham glad!? Hvad er det for noget at kalde bøsset og noget lort?

Jeg synes, du skal fortælle ham, at hans reaktion gjorde dig rigtig ked af det! 

til dig! Håber, at i finder ud af det..

Anmeld

26. oktober 2014

MomInTheMaking

Helt ærligt så synes jeg faktisk det var en mærkelig ting at gøre - af dig.

Han vil ikke giftes og er syg (han har muligvis fået det bedre, men det betyder ikke han har det godt) og så bliver der presset forlovelses ringe ned over hovedet på ham, på et tidspunkt hvor han i forvejen er svag.

jeg var også blevet sur, du har kendt ham i 10 år, du ved han ikke vil giftes. Nej, i min optik var den gave ikke for hans skyld men for din. Du glemte, i din iver efter at vise ham at du elsker ham, at vise ham det på den måde HAN har brug for det og i stedet gjorde du det på den måde DU sikkert ønsker at han skulle vise dig det på. 

Du har jo ikke onde hensigter, men du glemte lige at tænke på hvad der ville gøre HAM glad og i stedet tænkte du på hvad der ville gøre DIG glad, hvis du var i hans situation.

og ja, han svarede da ikke ligefrem pænt. Men ærligt.. Det havde jeg heller ikke gjort.

Jeg synes du skal finde en måde at sluge din sårede stolthed og stikke han en undskyldning. Så kunne det jo ogsp være han ville stikke dig en undskyldning for at have svaret dig grimt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.