hit med det vee støv ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2014

Kay

lineog4 skriver:

Ej så forstår jeg nu hvorfor de gav hindeløsning og først en tid til igangsættelse 2 dage efter den gang for længe siden med Liam - jeg var ellers helt parat til de tog ham ud igennem munden bare han kom ud og var levende... 

Håber hun vælger at have fødselsdag meget snart den lille trold.

Meget gerne i dag nu hvor Elna er afsted ellers skal jeg til at pakke ny taske til hende...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

EnGodMor

Kay skriver:

Du skal nok få det retur når jeg er færdig og med det jeg har været igennem i dag skulle der gerne ske noget snart 

Håber jeg

Har ik rigtig bemærket nye strækmærker denne gang men ja de kan svig noget når man får dem prøv at smøre maven i olie det gør huden mere smidig så det ikke gør så ondt når der kommer udstrækning

Okey så sender jeg sgu noget alligevel 

Hvor langt over tid er du nu? 

Altså mener du mad olie?

Jeg er ligeglad med mærkerne, men i guder det svier syntes jeg, plus at hullet fra min navlering absolut er godt udvidet nu, det Gør nas. 

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

EnGodMor skriver:

Okey så sender jeg sgu noget alligevel 

Hvor langt over tid er du nu? 

Altså mener du mad olie?

Jeg er ligeglad med mærkerne, men i guder det svier syntes jeg, plus at hullet fra min navlering absolut er godt udvidet nu, det Gør nas. 

4 dage over og har lige nu veer men de er fandens uregelmæssige 

Ja du kan bare bruge fx oliven olie, hvis ikke du har en krops olie det har jeg haft stor glæde af dennegang

Anmeld

18. oktober 2014

EnGodMor

Kay skriver:

Ja du kan bare bruge fx oliven olie, hvis ikke du har en krops olie det har jeg haft stor glæde af dennegang

Igang med en omgang sex, så får du regelmæssig veer

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

EnGodMor skriver:

Igang med en omgang sex, så får du regelmæssig veer

Det sagde jm også men efter hun har rodet er jeg øm der inde så sex er sgu det sidste jeg tænker på 

Anmeld

18. oktober 2014

LinLin

Kay skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor uregelmæssige de er, men mine kom med 3-7 min mellemrum fra 15.30 til 21.30 hvor jeg besluttede at ringe til Skejby (fordi jeg hele tiden syntes jeg skulle på toilet, men kunne ikke alligevel når jeg kom derud ) Hun sagde altså at det ikke er sikkert de blev regelmæssige for flergangsfødende!

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

LinLin skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor uregelmæssige de er, men mine kom med 3-7 min mellemrum fra 15.30 til 21.30 hvor jeg besluttede at ringe til Skejby (fordi jeg hele tiden syntes jeg skulle på toilet, men kunne ikke alligevel når jeg kom derud ) Hun sagde altså at det ikke er sikkert de blev regelmæssige for flergangsfødende!

Mellem 5 og 20 min frekvens  så slet ikke nok til det er nu

Meget underlig følelse for med Elna var de regelmæssige med 5 min imellem lige fra start

Anmeld

18. oktober 2014

LinLin

Kay skriver:

Mellem 5 og 20 min frekvens  så slet ikke nok til det er nu

Meget underlig følelse for med Elna var de regelmæssige med 5 min imellem lige fra start

Det var mine også med Adam! Og jeg havde på ingen måde haft optræk til noget i ugerne/dagene/timerne op til 

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

LinLin skriver:

Det var mine også med Adam! Og jeg havde på ingen måde haft optræk til noget i ugerne/dagene/timerne op til 

Nu har jeg snart haft veer i længere tid end hele Elnas fødsel

Anmeld

18. oktober 2014

LinLin

Kay skriver:

Nu har jeg snart haft veer i længere tid end hele Elnas fødsel

jeg havde veer i 7 timer inden vi tog afsted men de var jo altså ikke værre end at vi var i elgiganten, lavede modellervoks og aftensmad og så LOST imens  

Adams fødsel varede 4 1/2 time fra allerførste ve til han var født....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.