Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Natteravnen skriver: Ja selvfølgelig bliver det lørdag, det mente storesøster jo
Ja selvfølgelig bliver det lørdag, det mente storesøster jo
ja nu må vi se
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Happiness skriver: Du skal jo heller ikke føde før efter midnat Håber snart der kommer rigtig gang i den, så I endelig kan få lillesøster at se!
Du skal jo heller ikke føde før efter midnat
Håber snart der kommer rigtig gang i den, så I endelig kan få lillesøster at se!
håber jeg også... vi er så klar som vi kan være og har været det lææænge
Jææ... Puster og puster alt hvad jeg kan.. Venter spændt på en Update i morgen tidlig, medmindre du er ved at føde..
cwl skriver: Jææ... Puster og puster alt hvad jeg kan.. Venter spændt på en Update i morgen tidlig, medmindre du er ved at føde..
nååår ja man har vel en telefon med internet så det skulle nok kunne klares... så hårdt er det jo heller ikke midt i en fødsel
Kay skriver: nååår ja man har vel en telefon med internet så det skulle nok kunne klares... så hårdt er det jo heller ikke midt i en fødsel
Oki, jamen det glæder jeg mig til så..,
cwl skriver: Oki, jamen det glæder jeg mig til så..,
Ja hvis ikke bare Update fortæller at det gik i sig selv igen
Kay skriver: Ja hvis ikke bare Update fortæller at det gik i sig selv igen
Nej det satser vi ikke på den gør..
cwl skriver: Nej det satser vi ikke på den gør..
Så skal du ikke spille lotto i dag... for der er sket lige nøjagtig ikke en skid
Kay skriver: Så skal du ikke spille lotto i dag... for der er sket lige nøjagtig ikke en skid
Øv øv og mere øv...
ud og løb en maraton ej håber da hun snart gider at give dig en pokkers masse smerter puuuuuuuuuuust
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128