hit med det vee støv ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2014

Bshizzle

Lørdagen er osse kun lige begyndt!!  Spææææændende!!!

Pøj Pøj med det..!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

Kay

cwl skriver:

Øv øv og mere øv...

Eller også skal du spille lotto for det kan være der er mere held med det

Skal lige havde styr på et par ting og så skal vi ringe til fG igen 

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

Bshizzle skriver:

Lørdagen er osse kun lige begyndt!!  Spææææændende!!!

Pøj Pøj med det..!! 

Tak

Anmeld

18. oktober 2014

cwl

Kay skriver:

Eller også skal du spille lotto for det kan være der er mere held med det

Skal lige havde styr på et par ting og så skal vi ringe til fG igen 

Griner... Ja det kunne være jeg skulle gøre det så... 

Ej du skal nok snart få lillesøster i dine arme...

Glæder mig til at høre hvad de siger på fg.

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

cwl skriver:

Griner... Ja det kunne være jeg skulle gøre det så... 

Ej du skal nok snart få lillesøster i dine arme...

Glæder mig til at høre hvad de siger på fg.

Vi har været der inde og jeg har fået akupunktur til at sætte igang... og hvis ikke der er sket noget kl 2 skal vi ringe igen 

Elna er hos vores nabo og bliver hentet af min svigerinde om lidt for det er nok bedst når vi skal ud af døren igen snart og så skal vi heller ikke tænke mere over det hvis jeg får veer

Anmeld

18. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Kay skriver:

Vi har været der inde og jeg har fået akupunktur til at sætte igang... og hvis ikke der er sket noget kl 2 skal vi ringe igen 

Elna er hos vores nabo og bliver hentet af min svigerinde om lidt for det er nok bedst når vi skal ud af døren igen snart og så skal vi heller ikke tænke mere over det hvis jeg får veer

ALT hvad der  kan for at der sart sker mere

Nu har I været så tålmodige og ventet på hendes ankomst lørdag efter lørdag

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

Wampires skriver:

ALT hvad der  kan for at der sart sker mere

Nu har I været så tålmodige og ventet på hendes ankomst lørdag efter lørdag

Håber det bliver denne lørdag, de er i altfald enige om på fG at en i så mange smerter som mig der kæmper så tappert og "kun" beder om hindeløsning og hverken medicin eller KS er sej og de vil gerne hjælpe så godt de kan

Anmeld

18. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Kay skriver:

Håber det bliver denne lørdag, de er i altfald enige om på fG at en i så mange smerter som mig der kæmper så tappert og "kun" beder om hindeløsning og hverken medicin eller KS er sej og de vil gerne hjælpe så godt de kan

Altid dejligt med ros fra FG

tihi fik jeg også.. de var overraskede over at jeg ikke græd af smerte over veerne da jeg kom ind for de var konstant i toppen af deres skala XD

For mig var det bare en smule værre end mine mens smerter så tænkte det bare var mig der var pylret over at ville derind og tjekkes

Anmeld

18. oktober 2014

cwl

Kay skriver:

Uha hvor er det spændende.. 

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

Wampires skriver:

Altid dejligt med ros fra FG

tihi fik jeg også.. de var overraskede over at jeg ikke græd af smerte over veerne da jeg kom ind for de var konstant i toppen af deres skala XD

For mig var det bare en smule værre end mine mens smerter så tænkte det bare var mig der var pylret over at ville derind og tjekkes

Ja jeg har så åbenbart også uregelmæssige veer... jeg mente ellers det bare er ømme plukveer for det gør ikke ondt som sådan... men det er så veer  på deres måle dims...

Min svigerinde beholder Elna til i morgen, så hun ikke skal op i nat hvis det nu begynder der og jeg ligger og slapper af efter endnu en hindeløsning... og havde ikke åbnet mig mere siden sidst 

Og nu kan de ikke gøre mere før min jm tid onsdag så håber det går været det værd for er godt nok træt i min krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.