Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cwl skriver: Uha hvor er det spændende..
Uha hvor er det spændende..
Læs indlæg oven over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Ja jeg har så åbenbart også uregelmæssige veer... jeg mente ellers det bare er ømme plukveer for det gør ikke ondt som sådan... men det er så veer på deres måle dims... Min svigerinde beholder Elna til i morgen, så hun ikke skal op i nat hvis det nu begynder der og jeg ligger og slapper af efter endnu en hindeløsning... og havde ikke åbnet mig mere siden sidst Og nu kan de ikke gøre mere før min jm tid onsdag så håber det går været det værd for er godt nok træt i min krop
Ja jeg har så åbenbart også uregelmæssige veer... jeg mente ellers det bare er ømme plukveer for det gør ikke ondt som sådan... men det er så veer på deres måle dims...
Min svigerinde beholder Elna til i morgen, så hun ikke skal op i nat hvis det nu begynder der og jeg ligger og slapper af efter endnu en hindeløsning... og havde ikke åbnet mig mere siden sidst
Og nu kan de ikke gøre mere før min jm tid onsdag så håber det går været det værd for er godt nok træt i min krop
Den er på nonstop af Og herfra
Natteravnen skriver: Den er på nonstop af Og herfra
Tak
Kunne de ikke prikke vandet. Tyder på lillesøster helt selv vil bestemme fødselsdag
Håber der er sket en masse og at lillesøster er på vej
lineog4 skriver: Kunne de ikke prikke vandet. Tyder på lillesøster helt selv vil bestemme fødselsdag
Jo det kan de godt men efter hindeløsning skal der lige gå 2 døgn, og så derfor mener de lige så godt jeg kan vente med mindre mine smerter bliver meget værre
For hvis dette ikke hjælper så er det fordi hun ikke er klar til at komme ud
MoarHvidovre skriver: Håber der er sket en masse og at lillesøster er på vej
Ikke lige nu
For at der snart sker noget men vee støv får du ikke det kunne jeg absolut godt selv bruge.
Her halvanden uge før termin er jeg igang med at blive voldtaget af kanon mange strejkemærker omkring navlen, og Fuck mærkerne, men hold da egentlig Kæft hvor Gør det ondt lige der midt på maven og mærke at huden konstant strejker sig
EnGodMor skriver: For at der snart sker noget men vee støv får du ikke det kunne jeg absolut godt selv bruge. Her halvanden uge før termin er jeg igang med at blive voldtaget af kanon mange strejkemærker omkring navlen, og Fuck mærkerne, men hold da egentlig Kæft hvor Gør det ondt lige der midt på maven og mærke at huden konstant strejker sig
Du skal nok få det retur når jeg er færdig og med det jeg har været igennem i dag skulle der gerne ske noget snart
Håber jeg
Har ik rigtig bemærket nye strækmærker denne gang men ja de kan svig noget når man får dem prøv at smøre maven i olie det gør huden mere smidig så det ikke gør så ondt når der kommer udstrækning
Kay skriver: Jo det kan de godt men efter hindeløsning skal der lige gå 2 døgn, og så derfor mener de lige så godt jeg kan vente med mindre mine smerter bliver meget værre For hvis dette ikke hjælper så er det fordi hun ikke er klar til at komme ud
Ej så forstår jeg nu hvorfor de gav hindeløsning og først en tid til igangsættelse 2 dage efter den gang for længe siden med Liam - jeg var ellers helt parat til de tog ham ud igennem munden bare han kom ud og var levende...
Håber hun vælger at have fødselsdag meget snart den lille trold.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128