Ingen sex lyst, hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Var det din læge eller en gyn der satte den op?

Du kan blive bedøvet når du får den ud, så du ikke mærker noget - i hvert fald hvis det er en gyn der gør det. Jeg synes at du skal fortælle lægen om din voldsomme oplevelse og hvordan det har påvirket dit sexliv - og at du derfor vil bedøves når den skal ud.

det var min egen læge, jeg besvimet og havde det skidt efterfølgende om min læge sagde at det var min krop der stresset og fik mig til at besvime fordi det kom så meget bag på mig hvor ondt det gjorde at få den lagt  Skal til mit årlige Celle skrab den 10 og jeg er skrækslagende netop fordi jeg har den spiral oppe. 

Tanken om at skal ha den ting om osv gør mig utrolig utilpas  

kun efter jeg fik den spiral

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

det var min egen læge, jeg besvimet og havde det skidt efterfølgende om min læge sagde at det var min krop der stresset og fik mig til at besvime fordi det kom så meget bag på mig hvor ondt det gjorde at få den lagt  Skal til mit årlige Celle skrab den 10 og jeg er skrækslagende netop fordi jeg har den spiral oppe. 

Tanken om at skal ha den ting om osv gør mig utrolig utilpas  

kun efter jeg fik den spiral

Få en henvisning til en gynækolog, fortæl om din oplevelse og sig at du vil bedøves når den skal ud.

Selvfølgelig skal dit sexliv ikke ødelægges af at du har angst over et fremmedlegeme i din krop.

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Få en henvisning til en gynækolog, fortæl om din oplevelse og sig at du vil bedøves når den skal ud.

Selvfølgelig skal dit sexliv ikke ødelægges af at du har angst over et fremmedlegeme i din krop.

gør det ondt at få den ud ? 

Det nappede så voldsomt at få den op at jeg kort tid efter besvimede over hele epesoiden  

Har os tænkt da jeg den 10 skal til celleskrab spørg om de vil tage den ud , den påvirker jo mit sexliv og andre ting der har med mit underliv at gøre

Anmeld

12. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

gør det ondt at få den ud ? 

Det nappede så voldsomt at få den op at jeg kort tid efter besvimede over hele epesoiden  

Har os tænkt da jeg den 10 skal til celleskrab spørg om de vil tage den ud , den påvirker jo mit sexliv og andre ting der har med mit underliv at gøre

Jeg aner det ikke, jeg har aldrig haft en spiral. Men hvis du har så negative følelser forbundet med den, vil det nok være svært for dig ikke at spænde, tænker jeg? Men snak med dem om det, den skal nok komme ud på en ordentlig måde. 

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg aner det ikke, jeg har aldrig haft en spiral. Men hvis du har så negative følelser forbundet med den, vil det nok være svært for dig ikke at spænde, tænker jeg? Men snak med dem om det, den skal nok komme ud på en ordentlig måde. 

ja lige præcis - ja det har jeg godt nok det helt skræmmende ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.