Anonym skriver:
Hjælp hjææælp ..
Jeg har en dejlig kæreste, vi har da haft lidt skænderier på de snart 5mdr vi har været offentlige kærester ..
MEN mit problem er, at MIN sex lyst er total væk, har virkelig ikke lyst til sex
Det forvirre mig, da jeg synes det er hurtigt man mister lysten i så "nyt" et forhold
Betyder det at han ikke er den rette for mig eller? Hvordan skal jeg forholde mig til det?
Håber i har nogen råd, meninger og holdninger til hvad der forgår .. 
Hvis du er på p-piller kan de godt gøre at du får mindre lyst. Det afhænger rigtig meget fra person til person. For lidt jern i kroppen kan også være en grund, eller manglende vitaminer.
Det behøver ikke være fordi du ikke synes han er tiltrækkende eller andet. Det kan være en stressende hverdag, manglende energi.
Jeg mistede fx lysten til sex af p-piller så derfor er de droppen og i gang med pb. Allerede 1 uge efter jeg stoppede var jeg helt kuller efter at hoppe i lagnerne
Og vil sige at mig og min kæreste også har fået et bedre forhold af det. Vi har været sammen i snart 5½ år nu, og har været på p-piller ind til for 3 mdr. siden, så det er helt mærkeligt så meget de kan ændre. Men det er bare sådan min krop reagerede på det.
Håber i får lidt mere gang i den
, det hjælper altså også på parforholdet, også efter lang tid 
Anmeld