Ingen sex lyst, hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2014

HappyOne

Anonym skriver:

Hjælp hjææælp ..

Jeg har en dejlig kæreste, vi har da haft lidt skænderier på de snart 5mdr vi har været offentlige kærester .. 

MEN mit problem er, at MIN sex lyst er total væk, har virkelig ikke lyst til sex  Det forvirre mig, da jeg synes det er hurtigt man mister lysten i så "nyt" et forhold  

Betyder det at han ikke er den rette for mig eller? Hvordan skal jeg forholde mig til det? 

Håber i har nogen råd, meninger og holdninger til hvad der forgår .. 

Hvis du er på p-piller kan de godt gøre at du får mindre lyst. Det afhænger rigtig meget fra person til person. For lidt jern i kroppen kan også være en grund, eller manglende vitaminer. 

Det behøver ikke være fordi du ikke synes han er tiltrækkende eller andet. Det kan være en stressende hverdag, manglende energi. 

Jeg mistede fx lysten til sex af p-piller så derfor er de droppen og i gang med pb. Allerede 1 uge efter jeg stoppede var jeg helt kuller efter at hoppe i lagnerne  Og vil sige at mig og min kæreste også har fået et bedre forhold af det. Vi har været sammen i snart 5½ år nu, og har været på p-piller ind til for 3 mdr. siden, så det er helt mærkeligt så meget de kan ændre. Men det er bare sådan min krop reagerede på det. 

Håber i får lidt mere gang i den , det hjælper altså også på parforholdet, også efter lang tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

modesty

ingen af delene

Så tror jeg faktisk at jeg vil anbefale dig at komme i gang med at onanere. Når sexlysten er helt væk, kan det nogle gange være en stor hjælp at genopdage den på egen hånd inden man involverer en partner. Lyst avler lyst, og når du først selv har fået lyst igen, vil det være nemmere at overføre den lyst til dit parforhold. Hvis du stadig, efter at du har fået lyst igen, ikke kan finde lysten til din kæreste, så ville jeg nok overveje om problemet havde rod i parforholdet.

Men hvordan startede problemerne, og hvornår? Havde du lyst inden I blev kærester? Havde du lyst i starten af jeres forhold? Har du tidligere oplevet at miste lysten hurtigt i parforhold?

Anmeld

10. oktober 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvis det er sådan - kysser I meget eller hvordan viser din lyst til ham sig? 

hvordan mærker du at du har vildt lyst til ham? 

vi kysser hverdag, han arbejder tit mange timer - men putter kysser og krammer. 

Sex r ikke rigtig i mine tanker

Anmeld

10. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Så tror jeg faktisk at jeg vil anbefale dig at komme i gang med at onanere. Når sexlysten er helt væk, kan det nogle gange være en stor hjælp at genopdage den på egen hånd inden man involverer en partner. Lyst avler lyst, og når du først selv har fået lyst igen, vil det være nemmere at overføre den lyst til dit parforhold. Hvis du stadig, efter at du har fået lyst igen, ikke kan finde lysten til din kæreste, så ville jeg nok overveje om problemet havde rod i parforholdet.

Men hvordan startede problemerne, og hvornår? Havde du lyst inden I blev kærester? Havde du lyst i starten af jeres forhold? Har du tidligere oplevet at miste lysten hurtigt i parforhold?

mistede lysten faktisk kort tid efter jeg fik spiral  

det var en voldsom omgang for mig, og den fylder så meget i mit hoved at jeg spænder i underlivet, tildels fordi jeg fokusere så meget på om han støder på den, så jeg bliver utilpas igen

vi sexet utrolig meget inden - ofte flere gange om dagen! 

Ja når der går for længe, eller jeg r fyldt med økonomi, dagligdages travlhed ..

Anmeld

10. oktober 2014

Anonym trådstarter

vBirgitte skriver:

Hvis du er på p-piller kan de godt gøre at du får mindre lyst. Det afhænger rigtig meget fra person til person. For lidt jern i kroppen kan også være en grund, eller manglende vitaminer. 

Det behøver ikke være fordi du ikke synes han er tiltrækkende eller andet. Det kan være en stressende hverdag, manglende energi. 

Jeg mistede fx lysten til sex af p-piller så derfor er de droppen og i gang med pb. Allerede 1 uge efter jeg stoppede var jeg helt kuller efter at hoppe i lagnerne  Og vil sige at mig og min kæreste også har fået et bedre forhold af det. Vi har været sammen i snart 5½ år nu, og har været på p-piller ind til for 3 mdr. siden, så det er helt mærkeligt så meget de kan ændre. Men det er bare sådan min krop reagerede på det. 

Håber i får lidt mere gang i den , det hjælper altså også på parforholdet, også efter lang tid 

jeg mistede kort tid efter jeg fik lagt spiral fordi det var voldsomt at få den.. 

Ellers dyrket vi os meget sex og ofte flere gange om dagen

mine tanker fokusere meget på den spiral under sex, skubber han på den så det gør ondt eller jeg blir dårlig osv

Anmeld

10. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

mistede lysten faktisk kort tid efter jeg fik spiral  

det var en voldsom omgang for mig, og den fylder så meget i mit hoved at jeg spænder i underlivet, tildels fordi jeg fokusere så meget på om han støder på den, så jeg bliver utilpas igen

vi sexet utrolig meget inden - ofte flere gange om dagen! 

Ja når der går for længe, eller jeg r fyldt med økonomi, dagligdages travlhed ..

Ud med den spiral, da.

Anmeld

10. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Ud med den spiral, da.

kan ikke tåle p-piller og andre med homoner i

Anmeld

10. oktober 2014

modesty

kan ikke tåle p-piller og andre med homoner i

Nej, men hvis dit sexliv bliver ødelagt af den spiral, så skal du da ikke have den i. Så må I finde en anden løsning. Kondom, pessar, hvad ved jeg. Der er andre muligheder end hormonbaseret prævention.

Jeg forstår egentlig ikke helt hvorfor du ikke selv har kædet de to ting sammen..?

Anmeld

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Nej, men hvis dit sexliv bliver ødelagt af den spiral, så skal du da ikke have den i. Så må I finde en anden løsning. Kondom, pessar, hvad ved jeg. Der er andre muligheder end hormonbaseret prævention.

Jeg forstår egentlig ikke helt hvorfor du ikke selv har kædet de to ting sammen..?

har jeg os! 

Men r skrækslagende for at få den ud, fordi det var så voldsomt at få den op

Anmeld

12. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

har jeg os! 

Men r skrækslagende for at få den ud, fordi det var så voldsomt at få den op

Var det din læge eller en gyn der satte den op?

Du kan blive bedøvet når du får den ud, så du ikke mærker noget - i hvert fald hvis det er en gyn der gør det. Jeg synes at du skal fortælle lægen om din voldsomme oplevelse og hvordan det har påvirket dit sexliv - og at du derfor vil bedøves når den skal ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.