Anonym skriver:
Hjælp hjææælp ..
Jeg har en dejlig kæreste, vi har da haft lidt skænderier på de snart 5mdr vi har været offentlige kærester ..
MEN mit problem er, at MIN sex lyst er total væk, har virkelig ikke lyst til sex
Det forvirre mig, da jeg synes det er hurtigt man mister lysten i så "nyt" et forhold
Betyder det at han ikke er den rette for mig eller? Hvordan skal jeg forholde mig til det?
Håber i har nogen råd, meninger og holdninger til hvad der forgår .. 
Jeg synes ikke at det lyder særlig godt. Medmindre du decideret er ved at få en depression, så tror jeg altså ikke at det skyldes bøvl på jobbet, men jeg kan selvfølgelig ikke sige det med sikkerhed.
Jeg synes også at din formulering "Har følelser for ham, kun hvertfald ikke forstille mig en hverdag uden ham" lyder lidt bekymrende. På det her tidspunkt i jeres forhold burde det hedde "jeg elsker ham med hud og hår, får sommerfugle i maven hver gang jeg ser ham".
Har du nogensinde været smaskforelsket? Er du smaskforelsket i ham her, eller har du været det i starten? Eller, det er jo stadig i starten, men altså.. på et tidspunkt?
Medmindre du elsker ham så højt at det gør ondt, og ved at han er manden du skal have børn med og leve resten af dit liv med - ja, så havde jeg i hvert fald droppet det forhold. Det lyder mest af alt som tryghed i mine ører.

Anmeld