Ingen sex lyst, hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Hjælp hjææælp ..

Jeg har en dejlig kæreste, vi har da haft lidt skænderier på de snart 5mdr vi har været offentlige kærester .. 

MEN mit problem er, at MIN sex lyst er total væk, har virkelig ikke lyst til sex  Det forvirre mig, da jeg synes det er hurtigt man mister lysten i så "nyt" et forhold  

Betyder det at han ikke er den rette for mig eller? Hvordan skal jeg forholde mig til det? 

Håber i har nogen råd, meninger og holdninger til hvad der forgår .. 

Jeg synes ikke at det lyder særlig godt. Medmindre du decideret er ved at få en depression, så tror jeg altså ikke at det skyldes bøvl på jobbet, men jeg kan selvfølgelig ikke sige det med sikkerhed.

Jeg synes også at din formulering "Har følelser for ham, kun hvertfald ikke forstille mig en hverdag uden ham" lyder lidt bekymrende. På det her tidspunkt i jeres forhold burde det hedde "jeg elsker ham med hud og hår, får sommerfugle i maven hver gang jeg ser ham".

Har du nogensinde været smaskforelsket? Er du smaskforelsket i ham her, eller har du været det i starten? Eller, det er jo stadig i starten, men altså.. på et tidspunkt?

Medmindre du elsker ham så højt at det gør ondt, og ved at han er manden du skal have børn med og leve resten af dit liv med - ja, så havde jeg i hvert fald droppet det forhold. Det lyder mest af alt som tryghed i mine ører.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Jeg har ikk fået, og dem jeg ved der os gør det har heller ikk fået det, man kan sikkert godt hvis man køre is terningen rundt på kønsdelene men ellers tror jeg der er en meget lille chance

okey så su mener at ved man stopper den op, mindsker det chancen ? 

Anmeld

10. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg synes ikke at det lyder særlig godt. Medmindre du decideret er ved at få en depression, så tror jeg altså ikke at det skyldes bøvl på jobbet, men jeg kan selvfølgelig ikke sige det med sikkerhed.

Jeg synes også at din formulering "Har følelser for ham, kun hvertfald ikke forstille mig en hverdag uden ham" lyder lidt bekymrende. På det her tidspunkt i jeres forhold burde det hedde "jeg elsker ham med hud og hår, får sommerfugle i maven hver gang jeg ser ham".

Har du nogensinde været smaskforelsket? Er du smaskforelsket i ham her, eller har du været det i starten? Eller, det er jo stadig i starten, men altså.. på et tidspunkt?

Medmindre du elsker ham så højt at det gør ondt, og ved at han er manden du skal have børn med og leve resten af dit liv med - ja, så havde jeg i hvert fald droppet det forhold. Det lyder mest af alt som tryghed i mine ører.

ja jeg var forelsket i ham men synes hverdagen er ved at komme til os, hvilket er helt fint  

(Så man kan se om man stadig er den rette for hinanden) 

jeg har os spiral, og har ikke været venner med den, og min hjerne kræser meget om den  Så det tror jeg er med til at Mindske min lyst.. 

Vi har jo kendt hinanden i 2 1/2år så vi kendte jo rimelig godt til hinanden inden vi blev kærester.. 

Anmeld

10. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

okey så su mener at ved man stopper den op, mindsker det chancen ? 

Nej jeg tror bare ikk på at man kan få blærebetændelse af EN is terning. Men hver sin mening 

Anmeld

10. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hjælp hjææælp ..

Jeg har en dejlig kæreste, vi har da haft lidt skænderier på de snart 5mdr vi har været offentlige kærester .. 

MEN mit problem er, at MIN sex lyst er total væk, har virkelig ikke lyst til sex  Det forvirre mig, da jeg synes det er hurtigt man mister lysten i så "nyt" et forhold  

Betyder det at han ikke er den rette for mig eller? Hvordan skal jeg forholde mig til det? 

Håber i har nogen råd, meninger og holdninger til hvad der forgår .. 

Har du ikke lyst til sex, eller sex med ham?

Anmeld

10. oktober 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Har du ikke lyst til sex, eller sex med ham?

bare sex - har vildt lyst til ham, men ikke sexen 

Anmeld

10. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg tror at det mor spørger om, er om du i andre sammenhænge føler lyst? Når du er alene (onanerer du?), når du kigger på eller tænker på andre mænd?

Anmeld

10. oktober 2014

modesty skriver:

Jeg tror at det mor spørger om, er om du i andre sammenhænge føler lyst? Når du er alene (onanerer du?), når du kigger på eller tænker på andre mænd?

Lige præcis

Anmeld

10. oktober 2014

Hvis det er sådan - kysser I meget eller hvordan viser din lyst til ham sig? 

hvordan mærker du at du har vildt lyst til ham? 

Anmeld

10. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

ingen af delene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.